نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

انیمیشن جدید پیکسار با نام Onward رسما تایید شد

استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار از انیمیشن جدید خود با نام Onward و با صداپیشگی تام هالند و کریس پرت، رسما رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار ساخت یک سینمایی انیمیشن کاملا اورجینال و جدید را رسما تایید و اعلام کردند. Onward (به پیش)، نام این انیمیشن است و قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها)، وظیفه کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد و ساخت آن برای اولین‌بار در ماه تیر سال گذشته تایید شده بود. همچنین حضور کریس پرت، تام هالند، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، برای صداپیشگی شخصیت‌های اصلی این انیمیشن رسما تایید و اعلام شده است. 

اتفاقات انیمیشن Onward در حومه یک شهر در یک دنیای فانتزی جریان دارد و داستان دو برادر جوان الف را روایت می‌کند که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. کوری رائه به‌عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارد و برای خلق داستان این انیمیشن از رابطه اسکنلون با برادرش الهام گرفته شده است. طبق گفته سازندگان انیمیشن Onward، آن‌ها یک گروه از صداپیشه‌های بسیار مناسب را که برای این نقش‌ها رویایی توصیف شده، برای زندگی بخشیدن به این شخصیت‌ها دور یکدیگر جمع کرده‌اند. رائه در مورد شخصیت کریس پرت گفت:

کریس قرار است شخصیتی خوش قلب با طنزی فوق‌العاده را به تصویر بکشد.

Onward

اسکنلون در مود شخصیت تام هالند و جولیا لوئی درایفوس گفت:

تام یک جذابیت و صمیمیت خالص دارد که باعث می‌شود شما او را برای بازی در هر شخصیتی در نظر بگیرید. شخصیت هیچکس به بامزگی شخصیت جولیا نیست، اما او همچنین شخصیتی دلنشین و دوست داشتنی را به تصویر خواهد کشید. 

رائه در ادامه در مورد شخصیت اکتاویا اسپنسر گفت:

اکتاویا می‌تواند همه کاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهد؛ به خصوص در مورد شخصیت عمیقی با طنز متفاوت که قرار است در این انیمیشن تصویر بکشد و ما در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستیم.

انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)، انیمیشن بعدی پیکسار است که برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده