نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

پوسترهای جدید فیلم Fast and Furious 9 با محوریت شخصیت‌های این فیلم منتشر شد

شرکت یونیورسال پیکچرز پوسترهای جدیدی از فیلم Fast and Furious 9 را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های این فیلم مورد انتظار است.

به‌تازگی اولین تیزر تریلر و پوستر رسمی فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) منتشر شده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی قسمت جدید این مجموعه اکشن محبوب بودیم. بااین حال، اولین تریلر کامل و رسمی قسمت نهم فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) قرار است فردا منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر شده است. تمرکز پوسترهای جدید فیلم Fast and Furious 9 روی شخصیت‌های این قسمت است که در این پوستر شاهد حضور وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی (این پوستر را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید)، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لوداکریس در نقش تج پارکر، ناتالی امانوئل در نقش رمزی و جان سینا که اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Fast and Furious 9

پوستر جان سینا در فیلم Fast and Furious 9

بااین حال، در این پوسترها نیز خبری از نام رسمی قسمت نهم فیلم Fast and Furious نیست و انتظار می‌رود فردا همراه با تریلر آن اعلام شود. در پوسترهای جدید فیلم Fast and Furious 9 شخصیت‌ها به ماشین خود تکیه کرده و همچنین پس زمینه هر پوستر دود رنگی قابل مشاهده است که برخی از این دودها با رنگ ماشین‌ها ارتباط دارد. شارلیز ترون در نقش سایفر، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious 9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious، وظیفه کارگردانی قسمت نهم فیلم سریع و خشمگین را براساس فیلمنامه‌ای از دنیل کیسی، بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده