نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

بازگشت شارلیز ترون و هلن میرن در فیلم Fast and Furious 9 تایید شد

کمپانی یونیورسال از بازگشت و حضور شارلیز ترون و هلن میرن در فیلم Fast and Furious 9 خبر داده است.

از اوایل این ماه بود که سرانجام مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) آغاز شد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگرانی چون وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لوداکریس در نقش تج پارکر و ناتالی امانوئل در نقش رمزی باشیم و همچنین جان سینا، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، از جمله بازیگران جدیدی هستند که قرار است در قسمت جدید فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت دو بازیگر دیگر از قسمت قبلی سریع و خشن در این فیلم تایید و اعلام شده است.

The Fate of the Furious

طبق خبری که اخیرا منتشر شده، شارلیز ترون، بازیگر نقش سایفر و هلن میرن، بازیگر نقش مگدالن شاو (مادر دکارد و اوون شاو) که پیش از این شاهد حضور این دو شخصیت در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) بودیم، قرار است برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Fast and Furious 9 بازگردند. این فیلم دومین حضور ترون در مجموعه سریع و خشمگین است، اما میرن قرار است در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) که اسپین آف این مجموعه است، نیز حضور داشته باشد که این فیلم قرار است تابستان امسال اکران شود. جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious، برای کارگردانی قسمت نهم این مجموعه نیز بازگشته است. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود. پیش از این دو فیلم، فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده