نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

مبارز سنگین وزن UFC در فیلم Fast and Furious 9 حضور خواهد داشت

فرانسیس انگانو، مبارز سنگین وزن مسابقات UFC، در قسمت جدید مجموعهٔ Fast and Furious (سریع و خشن)، به جرگه بازیگران خواهد پیوست.

طبق گزارش اختصاصی سایت دِدلاین، قسمت جدید مجموعه Fast and Furious (سریع و خشن) یک شخصیت ویژه خواهد داشت که نقش این شخصیت را فرانسیس انگانو، مبارز کامرونی فرانسوی‌ سنگین وزن مسابقات UFC، ایفا خواهد کرد؛ این فیلم اولین تجربهٔ کاری فرانسیس انگانو در حوزه سینما خواهد بود و باید دید وی علاوه‌بر بدن عضلانی و استعداد فراوان در مبارزات تقریباً بی‌قانون UFC، در بازیگری نیز حرفی برای گفتن دارد یا صرفاً جهت پر کردن صحنه‌های اکشن به این فیلم اضافه شده است.

جینا جوی کارانو، ورزشکار رزمی‌کار رشتهٔ ورزشی کیک بوکسینگ که وی نیز در مسابقات UFC حضور داشت، در قسمت ششم مجموعهٔ «سریع و خشن» پای ورزشکاران این رشته را به سینما باز کرد و بعد از وی نوبت به راندا روزی معروف رسید که در قسمت هفتم این مجموعه نقشی را ایفا کرد؛ البته راندا در فیلم‌های معروف دیگری نیز سابقه نقش‌آفرینی داشته است و چندان با حضور جلوی دوربین به‌عنوان بازیگر بیگانه نبود. هنوز اطلاعاتی از نقشی که فرانسیس انگانو قرار است در قسمت نهم مجموعهٔ «سریع و خشن» ایفا کند، اعلام نشده است و در این رابطه باید منتظر اخبار آتی بمانیم.

Fast and Furious

فرانسیس انگانو از سال ۲۰۱۳ به‌صورت حرفه‌ای در مسابقات UFC حضور دارد و لقب وی «غارتگر/درنده» است؛ وی در مجموع ۱۷ مسابقهٔ رسمی انجام داده است که ۱۴ برد و ۳ شکست در کارنامهٔ وی ثبت شده و در حال حاضر نفر دوم رنکینگ جهانی مسابقات UFC در دستهٔ سنگین وزن است. وی در ۱۰ بازی حریفان خود را ناک‌اوت کرده است و در ۴ بازی نیز حریفان وی تحت فشار سابمیشن‌های انگانو، تسلیم شده‌اند. جالب است که ۳ شکستی که انگانو در کارنامه داشته، با رأی داوران بوده است.

فیلم Fast and Furious 9، اولین تجربهٔ کاری فرانسیس انگانو در حوزه سینما خواهد بود و باید دید وی علاوه‌بر بدن عضلانی و استعداد فراوان در مبارزات تقریباً بی‌قانون UFC، در بازیگری نیز حرفی برای گفتن دارد یا خیر

از اوایل مرداد ماه بود که سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن ۹) آغاز شد و در این فیلم قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگرانی چون وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لودا کریس در نقش تج پارکر و ناتالی امانوئل در نقش رمزی باشیم و همچنین جان سینا، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، از جمله بازیگران جدیدی هستند که قرار است در قسمت جدید فیلم Fast and Furious حضور داشته باشند و به‌ ایفای نقش بپردازند. شارلیز ترون، بازیگر نقش سایفر و هلن میرن، بازیگر نقش مگدالن شاو (مادر دکارد و اوون شاو) که پیش از این شاهد حضور این دو شخصیت در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشن) بودیم، قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Fast and Furious 9 بازگردند. این فیلم دومین حضور ترون در مجموعه «سریع و خشن» است، اما میرن در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو) که اسپین‌آف این مجموعه است، نیز حضور داشته است که این فیلم چندی پیش روی پرده رفت.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw با نظرات نسبتاً مثبتی از سوی منتقدان همراه شد و تا این لحظه فروش ۳۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشته است. دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (دِدپول ۲)، فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، فیلم کوتاه No Good Deed و فیلم The Division (دیویژن)، کارگردانی اولین فیلم فرعی پرحاشیه مجموعهٔ «سریع و خشن» را بر عهده داشت و بازیگرانی چون دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ادریس البا در نقش بریکستون لور، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، ادی مارسان در نقش پروفسور اندریکو، هلن میرن در نقش کویینی شاو، کلیف کورتیس در نقش جوناه هابز، رومن رینز در نقش ماتئو هابز، جاش ماوگا در نقش تیمو هابز و جان توی در نقش کل هابز در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت مجموعهٔ Fast and Furious، برای کارگردانی قسمت نهم این مجموعه بازگشته است. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده