نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

زمان انتشار اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 مشخص شد

شرکت یونیورسال پیکچرز زمان انتشار اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 را مشخص کرده که این تریلر قرار است در یک رویداد اختصاصی فیلم منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) مشخص شده است. شرکت یونیورسال پیکچرز با انتشار توییتی در صفحه رسمی این مجموعه در توییتر اعلام کرد که قرار است رویدادی برای قسمت نهم فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) در شهر میامی در ایالت فلوریدا برگزار شود که در طول این رویداد قرار است اولین تریلر این فیلم اکشن منتشر شود. در این رویداد قرار است شاهد حضور هنرمندانی چون کاردی بی، ویز خلیفا، چارلی پوث، اوسونا و لوداکریس (که از بازیگران اصلی فیلم نیز است)، نیز باشیم که در این رویداد قرار است به اجرای زنده موسیقی بپردازند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله خلاصه داستان یا نام رسمی فیلم Fast and Furious 9 منتشر نشده است و در آینده نزدیک باید منتظر اطلاعات بیشتری در این رابطه باشیم.

وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لوداکریس در نقش تج پارکر، ناتالی امانوئل در نقش رمزی، شارلیز ترون در نقش سایفر، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، جان سینا، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious 9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. قابل انتظار است که بازیگران اصلی فیلم نیز در این رویداد حضور داشته باشند. جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious، برای کارگردانی قسمت نهم این مجموعه نیز بازگشته است. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده