نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

پوسترهای جدید فیلم Knives Out با محوریت‌ شخصیت‌های آن منتشر شد

به‌تازگی پوسترهای جدیدی از فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت‌های فیلم است.

ماه تیر امسال بود که شرکت لاینزگیت اولین تریلر رسمی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار و جنایی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر شده است. اخیرا ۱۱ پوستر جدید از فیلم Knives Out منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت‌های فیلم است و در واقع این پوسترها اطلاعات بهتری از شخصیت‌های این فیلم را به اشتراک می‌گذارد. طبق این پوسترها، دنیل کریگ در نقش کارآگاه بنوا بلنک، کریس ایوانز در نقش رنسام ترومبی، جیمی لی کرتیس در نقش لیندا ترومبی، مایکل شنون در نقش والت ترومبی، کیت استنفیلد در نقش کارآگاه الیوت، آنا د آرماس در نقش مارتا کابررا، تونی کولت در نقش جونی ترومبی، کاترین لانگفورد در نقش مگ ترومبی، کریستوفر پلامر در نقش هارلان ترومبی، دان جانسون در نقش ریچارد ترومبی و جیدن مارتل در نقش پسر والت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شما در ادامه می‌توانید این ۱۱ پوستر را مشاهده کنید: 

پوستر فیلم Knives Out

پوستر فیلم Knives Out

پوستر فیلم Knives Out

فیلم Knives Out داستان کارآگاهی را دنبال می‌کند که در حال بررسی قتلی است که خانواده شخص به قتل رسیده در مرکز این پرونده عجیب و غریب و بسیار مرموز قرار دارد. در واقع تمرکز فیلم روی قتل هارلان ترومبی است که حال تمامی اعضای خانواده او مضنون به قتلش هستند. رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. جانسون برای نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته است. این فیلم اخیرا در جشنواره فیلم تورنتو نیز نمایش داده شد و توانسته تحسین و نظر مثبت منتقدان را جلب کند.

فیلم Knives Out برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده