نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

پوسترهای جدید فیلم It: Chapter 2 با محوریت نمایش نسخه نوجوانی و بزرگسال Losers

برادران وارنر پوسترهای جدیدی از فیلم It: Chapter 2 را منتشر کرده که تمرکز آن روی نمایش و مقایسه نسخه نوجوانی و بزرگسالی اعضای گروه Losers است.

از جمعه این هفته اکران جهانی فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) رسما آغاز خواهد شد تا یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های امسال که شرکت برادران وارنر امید زیادی به موفقیت آن در گیشه دارد، به‌روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم ترسناک منتشر شده است. شرکت برادران وارنر اخیرا پوسترهای جدیدی از فیلم It (آن) را منتشر کرده که تمرکز این پوسترها روی نمایش نسخه نوجوانی و بزرگسالی اعضای گروه بازندگان (The Losers) است. در این هفت پوستر نسخه بزرگسالی این شخصیت‌ها قابل مشاهده است که بخشی از صورت آن‌ها را بادکنک قرمز پوشش داده شده که روی این بادکنک‌ها نسخه نوجوانی آن‌ها قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این ۷ پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم It: Chapter 2

پوستر فیلم It: Chapter 2

پوستر فیلم It: Chapter 2

در فیلم It: Chapter 2 شاهد بازگشت دوباره پنی وایز پس از ۲۷ سال هستیم که باعث بازگشت ترس و وحشت به شهری دری نیز شده است. همانطور که این دلقک شیطانی به دنبال یافتن قربانیان جدیدی است، او به دنبال گرفتن انتقام از گروه بازندگان نیز خواهد بود که در تلاش هستند تا دوباره پنی‌وایز را شکست دهند. جسیکا چستین، جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

مانند قسمت اول، اندی موشیاتی وظیفه کارگردانی و گری دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته‌اند. موشیاتی اخیرا از وجود ایده‌هایی برای قسمت سوم این فیلم خبر داده، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت آن وجود ندارد. فیلم It: Chapter 2 براساس رمان‌های ترسناک استیون کینگ ساخته شده است. فیلم It در سال ۲۰۱۷ اکران و موفق شد بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. مدت زمان رسمی دنباله فیلم It نیز اعلام شده که طبق آن، مدت زمان این فیلم ترسناک ۱۶۹ دقیقه یا به عبارتی دیگر ۲ ساعت و ۴۹ دقیقه خواهد بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده