نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۸

در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت فیلم It: Chapter 3 وجود ندارد

اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It: Chapter 2 در مصاحبه جدید خود تایید کرد که در حال حاضر آن‌ها برنامه‌ای برای ساخت قسمت سوم فیلم It ندارند.

جمعه این هفته سرانجام اکران جهانی فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) آغاز خواهد شد تا یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹ که شرکت برادران وارنر امید زیادی به موفقیت آن در گیشه دارد، به‌روی پرده‌های سینما برود. با اینکه این فیلم ترسناک هنوز به‌روی پرده نرفته، اما از هم‌اکنون سوالات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه آیا باز هم شاهد بازگشت پنی وایز در دنباله دیگری از فیلم It (آن) خواهیم بود یا خیر. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان این فیلم به این سوال پاسخ داده‌اند. در مصاحبه با io9،‌ باربارا موشیاتی، تهیه کننده فیلم It: Chapter 2 تایید کرد که اقتباس از روی رمان It اثر استیون کینگ، کامل شده و آن‌ها تمام این کتاب را در دو قسمت به تصویر کشیده‌اند. در ادامه اندی موشیاتی، کارگردان این دو فیلم اشاره کرد که او ممکن است ایده‌هایی برای اینکه این مجموعه به چه سمتی برود، داشته باشد، اما توضیح داد که فعلا هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم It: Chapter 3 وجود ندارد. موشیاتی گفت:

یک افسانه کامل و جذاب در کتاب وجود دارد. افسانه‌ها همیشه فرصت‌های جدیدی را برای کاوش و بررسی ایجاد می‌کنند. این موجود چندین میلیون سال است که در زمین حضور داشته و او صدها سال است که هر ۲۷ سال یکبار با انسان‌ها در تماس بوده است. بنابراین شما می‌توانید مقداری پتانسیلی داستانی را در اینجا تصور کنید که وجود دارد. همیشه فکر کردن در مورد کاوش و بررسی این اساطیر برای من هیجان‌انگیز بوده، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت این فیلم در جدول برنامه‌های استودیو وجود ندارد.

andy muschietti

در فیلم It: Chapter 2 شاهد بازگشت دوباره پنی وایز هستیم که باعث بازگشت ترس و وحشت به شهری دری نیز شده است. همانطور که این دلقک شیطانی به دنبال یافتن قربانیان جدیدی است، او به دنبال گرفتن انتقام از گروه بازندگان (The Losers) نیز خواهد بود که در تلاش هستند تا دوباره پنی‌وایز را شکست دهند. جسیکا چستین، جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده