نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

میلی بابی براون و کمیل نانجیانی به شایعات حضور در فیلم The Eternals واکنش نشان دادند

به تازگی میلی بابی براون و کمیل نانجیانی در مورد شایعاتی که مبنی بر حضور آن‌ها در فیلم The Eternals منتشر شده بود، صحبت کرده‌اند.

به‌تازگی شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه سرانجام قرار است شاهد حضور میلی بابی براون، بازیگر نقش الون در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، در فیلم The Eternals (اترنالز) باشیم و او در واقع به بازیگرانی چون ریچارد مدن، آنجلینا جولی و کمیل نانجیانی، ملحق شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا این شایعه درست نبوده است. میلی بابی براون در یک پرسش و پاسخ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گفت که او از شایعات حضورش در فیلم The Eternals اطلاعی ندارد و بی‌خبر است و این خبرها را تکذیب کرد. به نقل از ComicBook، براون گفت:

همه فکر می‌کنند که من قرار است در یکی از فیلم‌های مارول حضور داشته باشم، اما این خبرها درست نیست. من و خانواده‌ام از این موضوع اطلاعی نداریم. بنابراین برای اینکه همه از این موضوع اطلاع داشته باشند، من در حال حاضر در این فیلم حضور ندارم.

همچنین در سمتی دیگر و در فرش قرمز فیلم Stuber (استوبر)، نانجیانی در مصاحبه ورایتی به سوال‌هایی در مورد شایعات حضور در فیلم The Eternals پاسخ داد که برخلاف براون، او حضورش در این فیلم را نه تکذیب کرد و نه تایید. نانجیانی گفت:

من نمی‌توانم اکنون در مورد آن صحبت کنم. این خیلی عالی خواهد بود که بخشی از یک فیلم ابرقهرمانی باشم و من خیلی دوست دارم که در یکی از این فیلم‌ها بازی کنم.

کمیل نانجیانی

انتظار می‌رود که فیلم The Eternals یکی از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 یا D23 قرار است شاهد معرفی رسمی آن باشیم. با این حال، طبق شایعات، در نمایشگاه کامیک کان قرار است بازیگران این فیلم حضور داشته باشند. علاوه بر این فیلم، انتظار می‌رود که خبرهای جدیدی از فیلم‌های دیگر مارول مثل فیلم Black Widow (بلک ویدو)، فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، فیلم Shang-Chi (شانگ چی)، فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲)، دنباله فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و دنباله فیلم Black Panther (بلک پنتر)، نیز منتشر شود.

انتظار می‌رود فیلم The Eternals در سال ۲۰۲۰ اکران شود. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده