نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

آمار فصل سوم سریال Stranger Things خبر از یک رکوردشکنی می دهد

شبکه نتفلیکس آماری از استقبال بسیار گسترده مشترکین خود از فصل سوم سریال Stranger Things را منتشر کرده که خبر از یک رکوردشکنی می‌دهد.

پنج شنبه هفته گذشته بود که فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) از شبکه نتفلیکس منتشر شد که توانست با استقبال منتقدان و بینندگان نیز مواجه شود و حال بسیاری در انتظار تمدید این سریال برای فصل چهارم هستند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Stranger Things 3 (اتفاقات ناآشنا ۳) رکورد جدیدی در شبکه نت‌ فلیکس را ثبت کرده است. صفحه رسمی توییتر شبکه Netflix با انتشار توییتی اعلام کرد که بیش از ۴۰.۷ میلیون حساب و اشتراک خانگی این سریال را در ۴ روز اول انتشار تماشا کرده‌اند که ۱۸.۲ میلیون کاربر نیز تا پایان روز چهارم، تمامی قسمت‌های فصل سوم را تماشا کرده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که این استقبال بیش از هر فیلم یا سریال این شبکه تا به امروز بوده که پیش از این نیز پیش بینی می‌شد استقبال بسیار گسترده‌ای نیز از فصل سوم سریال Stranger Things شود.

Stranger Things 3

نتفلیکس در گذشته از تعداد اکانت یا مشترکین برای میزان استقبال از سریال‌ها و فیلم‌های خود استفاده می‌کرد و حال در مورد موفقیت سریال Stranger Things 3 از حساب‌های خانگی استفاده کرده که دلیل آن مشخص نیست و ممکن است تفاوتی نیز نداشته باشند. نتفلیکس پیش از این گفته بود که این آمار شامل کسانی می‌شود که بیش از ۷۰ درصد یک قسمت سریال یا ۷۰ درصد یک فیلم را تماشا کرده باشند. برای درک بهتر بزرگی آمار تماشای فصل سوم Stranger Things، فصل اول سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) در ماه اول انتشارش بیش از ۴۵ میلیون بار توسط کاربران نتفلیکس تماشا شده بود و همچنین طبق گفته این سرویس استریم محبوب، سریال You (شما) در ۴ هفته اول انتشار خود بیش از ۴۰ میلیون بار از نتفلیکس تماشا شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده