نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

نتفلیکس از استقبال بینندگان از سریال The Umbrella Academy می‌گوید

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال The Umbrella Academy در اولین ماه انتشارش با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

بهمن سال گذشته بود که فصل اول سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) از شبکه نت فلیکس منتشر شد و پس از یک انتظار نسبتا طولانی، شبکه Netflix در اواسط این ماه سرانجام از تمدید این سریال برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال بینندگان این سرویس استریم از فصل اول سریال آکادمی آمبرلا منتشر شده است. شبکه نتفلیکس در ابتدا اعلام کرد که سریال مستند Our Planet (سیاره ما) در اولین ماه انتشارش بیش از ۲۵ میلیون بار توسط بینندگان این سرویس استریم تماشا شده که این آمار طبق گفته نتفلیکس دقیق نیست. همچنین بینندگان این سرویس استریم بیش از ۲۰ میلیون بار فیلم مستند Fyre: The Greatest Party That Never Happened را در اولین ماه انتشارش تماشا کرده‌اند که استقبال قابل‌توجه‌ی برای آن عنوان شده است.

Our Planet

نتفلیکس درواقع این آمار را براساس کاربرانی منتشر می‌کند که بیش از ۷۰ درصد یک فیلم یا یک قسمت از یک سریال را تماشا کرده‌اند. نتفلیکس همچنین تایید کرد که سریال The Umbrella Academy در اولین ماه انتشارش بیش از ۴۵ میلیون بار توسط کاربران این سرویس استریم در سراسر جهان تماشا شده و درواقع این سریال به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های این شبکه تبدیل شده است. در یک مقایسه آماری، سریال You (شما) نیز بیش از ۴۰ میلیون بار در ۴ هفته نخست انتشارش تماشا شده بود. نتفلیکس در ادامه آمار تماشای برخی از فیلم‌های جدید خود را نیز منتشر کرده است. در ابتدا نتفلیکس اعلام کرد که فیلم The Highwaymen (راهزنان) با بازی کوین کاستنر و وودی هارلسون، بیش از ۴۰ میلیون بار در اولین ماه انتشار آن تماشا شده که البته این آمار دقیق نیست.

نقد فیلم Triple Frontier

همچنین فیلم Triple Frontier (مرز سه‎گانه) با بازی بن افلک، اسکار آیزاک، پدرو پاسکال و چارلی هانام، در اولین ماه انتشارش بیش از ۵۲ میلیون بار توسط مشترکین نتفلیکس تماشا شده است. در یک مقایسه آماری، فیلم Bird Box (برد باکس) نیز در اولین ماه انتشارش بیش از ۸۰ میلیون بار تماشا شده بود که رکوردی تاریخی برای نتفلیکس بوده و به نظر می‌رسد که فیلم‌های جدید این شبکه نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده