نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴

فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شد

سرانجام و پس از یک انتظار نسبتا طولانی، شبکه نتفلیکس طبق وعده خود امروز فصل سوم سریال Stranger Things را منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Stranger Things 3 (اتفاقات ناآشنا ۳) منتشر شده است. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، شبکه نت‌ فلیکس امروز که مصادف با ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) است، فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را منتشر کرده که توانسته نقدهای بسیار مثبتی را از منتقدان دریافت کند و مانند دو فصل گذشته با تحسین منتقدان مواجه شود که علاوه بر نوستالژی دهه ۸۰، فصل سوم به ترکیبی از صحنه‌های بامزه و صحنه‌های ترسناک و اکشن با مقیاس بزرگ‌تر توصیف شده که طبق گفته منتقدان، بخش ترسناک فصل سوم به مراتب بیشتر از فصل دوم است. همچنین به‌زودی می‌توانید نقد سریال Stranger Things 3 را به قلم محمد حسین جعفریان در زومجی بخوانید. مانند فصل اول، فصل سوم سریال Stranger Things نیز در ۸ قسمت تولید شده است.

Stranger Things 3

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. سریال Stranger Things تاکنون نامزد دریافت ۳۱ جایزه امی شده که تا به امروز ۶ جایزه نیز از این مراسم دریافت کرده است. علاوه بر این، این سریال نامزد دریافت ۴ جایزه گلدن گلوب نیز شده، اما تاکنون موفق به دریافت این جایزه نشده است.

سریال Stranger Things هنوز برای فصل چهارم تمدید نشده است، اما شبکه Netflix هیچگاه به این موضوع که فصل سوم قرار است فصل پایانی آن باشد، اشاره‌ای نکرده و قابل انتظار است که در آینده نزدیک شبکه نتفلیکس این سریال محبوب را برای فصل چهارم تمدید کند. پیش از این سازندگان سریال Stranger Things گفته بودند که آن‌ها برای چهار تا پنج فصل از این سریال برنامه دارند و ممکن است این سریال در فصل چهارم یا پنجم به پایان برسد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده