نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

نام احتمالی فیلم جومانجی 3 فاش شد؛ انتشار اولین تریلر به‌زودی

به‌تازگی اطلاعات انتشار اولین تریلر فیلم Jumanji 3 ثبت شده که به‌نظر می‌رسد نام احتمالی این فیلم را فاش کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Jumanji 3 (جومانجی 3) منتشر شده است. کمپانی سونی پیکچرز هنوز نام دنباله مستقیم فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) را اعلام نکرده است و حال طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت AlbertaFilmRatings ثبت شده، اولین تریلر قسمت سوم فیلم Jumanji (جومانجی) با نام Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) ثبت شده و رتبه بندی سنی PG را نیز دریافت کرده است. همچنین مدت زمان این تریلر ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه است که این تریلر قرار است با فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در سینماها نمایش داده شود. پیش از این، سونی اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را همزمان با اکران فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در تابستان سال ۲۰۱۷ منتشر کرده بود و قابل انتظار است که این موضوع بار دیگر تکرار شود.

Spider-Man: Far From Home

با اینکه هنوز این اطلاعات رسمی توسط سونی تایید نشده، اما می‌توان انتظار داشت که اولین تریلر فیلم Jumanji 3 (جومانجی 3) پیش از اکران فیلم Spider-Man: Far From Home در آمریکای شمالی و کمی زودتر به‌صورت آنلاین نیز منتشر شود که بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که این تریلر طی این چند روز منتشر شود که برخی اعتقاد دارند که سونی احتمالا روز دوشنبه را برای انتشار اولین تریلر فیلم Jumanji: The Next Level در نظر گرفته است. دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، کالین هنکس، دانیا رامیرز، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جومانجی 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Jumanji 3 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت قبل، جیک کاسدان وظیفه کارگردانی و نوشتن دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. علاوه بر این، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Jumanji کمک کرده‌اند. همچنین فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۲ جولای امسال (۱۱ تیر) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده