نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

نیک جوناس در جومانجی 3 حضور خواهد داشت

نیک جوناس، بازیگر نقش شخصیت الکس در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، در قسمت سوم این مجموعه هم حضور خواهد داشت.

نیک جوناس، بازیگر، خواننده و آهنگساز آمریکایی که در فیلم موفق در گیشه Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) نقش شخصیت الکس را بر عهده داشت، در توییتی حضور خود را در قسمت سوم مجموعهٔ «جومانجی» تأیید و اعلام کرد و با اعلام این خبر، حضور یکی دیگر از بازیگران فیلم قبلی، در پروژهٔ جدید مجموعهٔ علمی تخیلی و اکشن کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures)، تأیید شد.

نیک جوناس در توییتی که منتشر کرد بسیار هیجان‌زده و خوشحال بود؛ متن توییت وی را با هم می‌خوانیم:

حدس بزنید چه کسی به مجموعهٔ «جومانجی» برگشته است... بریم بترکانیم! دنبالهٔ فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در دست ساخت است و بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام که می‌توانم بار دیگر نقش شخصیت الکس را ایفا کنم و این نقش را روی پردهٔ سینما تماشا کنم.

شخصیت الکس در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، خلبانی بود که به مدت ۲۰ سال در دنیای جومانجی گیر افتاده بود و در همین دنیا بود که با چهار شخصیت اصلی داستان ملاقات کرد و به آن‌ها کمک‌های فراوانی کرد. نیکولاس جری جوناس در زمینهٔ موسیقی فعالیت دارد و در سبک‌های پاپ، پاپ راک و R&B نوازندگی و خوانندگی می‌کند و عمدهٔ شهرت وی مربوط به فعالیتش در گروه موسیقی برادران جونز است و معروف‌ترین فیلمی که در کارنامه دارد، همین قسمت قبلی مجموعهٔ «جومانجی» است.

Jumanji

در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، داستان تعدادی نوجوان روایت می‌شود که به‌صورت ناخواسته و غیرمنتظره درون دنیای جومانجی گیر می‌افتند. این مرتبه بازی جومانجی دستخوش تغییراتی شده است و شخصیت‌ها درون یک بازی ویدیویی گرفتار شده‌اند. هدف این نوجوانان این است که تنها بتوانند از این بازی رهایی یابند و به دنیای واقعی بازگردند. هنگام ورود این نوجوانان به دنیای جومانجی، شخصیت آن‌ها تغییر می‌کند و تبدیل به آواتار می‌شود و چهار بازیگر اصلی این فیلم یعنی دواین جانسون، جک بلک، کارن گیلان و کوین هارت نقش این چهار آواتار را ایفا کرده‌اند، اما در ابتدای فیلم چهار شخصیت نوجوان معرفی شدند که چند روز پیش در خبری اعلام شد که آن‌ها هم در فیلم جدید حضور خواهند داشت؛ ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، چهار بازیگری بودند که نقش چهار گیمر گیر افتاده در دنیای جومانجی را ایفا می‌کردند. دنی دویتو، دنی گلاور و آوکافینا، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول) و فیلم Ocean's Eight (هشت یار اوشن)، دیگر نام‌هایی هستند که در قسمت سوم مجموعهٔ «جومانجی» حضور خواهند داشت؛ حضور دنی دویتو و دنی گلاور در فیلم قطعی شده است و آوکافینا در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز است.

شخصیت الکس در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، خلبانی بود که به مدت ۲۰ سال در دنیای جومانجی گیر افتاده بود و در همین دنیا بود که با چهار شخصیت اصلی داستان ملاقات کرد

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ماه ۹۶) روی پرده‌ٔ سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط، موفق شد بیش از ۹۶۱ میلیون دلار که شامل ۴۰۴.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۵۵۷.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند و به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تبدیل شود و این در حالی است که بودجهٔ ساخت این فیلم تنها ۹۰ میلیون دلار بوده است. فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی سونی پیکچرز در آمریکای شمالی است. علاوه بر حضور آوکافینا، دویتو و گلاور، تاکنون بازگشت دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک و کارن گیلان، در دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle تأیید و اعلام شده است.

تام راتمن،‌ مدیرعامل کمپانی سونی پیکچرز، در حاشیه گردهمایی انجمن ملی صاحبان سینما، به‌صورت رسمی تأیید کرد که دنباله فیلم موفق Jumanji: Welcome to the Jungle در کریسمس سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. تام راتمن پیش‌تر در سخنانی چنین گفته بود که کمپانی سونی پیکچرز تصمیم دارد دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را در تاریخی اکران کند که درست در رقابت مستقیم با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) قرار گیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده