نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کالین هنکس در فیلم جومانجی 3 حضور خواهد داشت

کالین هنکس، بازیگر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، در قسمت سوم از این مجموعه نیز حضور خواهد داشت.

به‌تازگی مراحل تولید و ساخت قسمت سوم مجموعهٔ جومانجی به پایان رسیده است و طرفدارانه این مجموعه بی‌صبرانه منتظر تماشای پروژهٔ جدید مجموعهٔ علمی تخیلی و اکشن کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) هستند. پیش‌تر حضور تمام بازیگران فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) در قسمت سوم این مجموعه تأیید و اعلام شده بود، اما در خبری جدید که سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده است، حضور کالین هنکس، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی سینمای هالیوود نیز تأیید شد و وی قرار است نقش دوران بزرگسالی شخصیت الکس ریک را ایفا کند.

کالین هنکس در رابطه با حضور خود در قسمت سوم مجموعهٔ جومانجی به خبرنگار هالیوود ریپورتر چنین گفت:

تمام مراحل فیلمبرداری مربوط به شخصیت من در شهر آتالانتا ضبط شد، چون شخصیت من خارج از دنیای بازی بود و نیازی به حضور در مناطق گرمسیری نداشتم.

در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، داستان تعدادی نوجوان روایت می‌شود که به‌صورت ناخواسته و غیرمنتظره درون دنیای جومانجی به دام می‌افتند. این مرتبه بازی جومانجی دستخوش تغییراتی شده است و شخصیت‌ها درون یک بازی ویدیویی گرفتار شده‌اند. هدف این نوجوانان این است که تنها بتوانند از این بازی رهایی یابند و به دنیای واقعی بازگردند. هنگام ورود این نوجوانان به دنیای جومانجی، شخصیت آن‌ها تغییر می‌کند و تبدیل به آواتار می‌شوند.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ماه ۹۶) روی پرده‌ٔ سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط، موفق شد بیش از ۹۶۱ میلیون دلار که شامل ۴۰۴.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۵۵۷.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند و به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تبدیل شود و این در حالی است که بودجهٔ ساخت این فیلم تنها ۹۰ میلیون دلار بوده است.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی سونی پیکچرز در آمریکای شمالی است. جیک کاسدان، کارگردان و نویسنده فیلم اول، برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle بازگشته است. همچنین اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Jumanji کمک کرده‌اند. دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جومانجی ۳ حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Jumanji 3 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده