نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

دنی گلاور به بازیگران دنباله Jumanji: Welcome to the Jungle پیوست

دنی گلاور، بازیگر قدیمی و سرشناس سینمای هالیوود به جمع بازیگران دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle اضافه شد.

چندی پیش بود که کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) تأیید کرد که دنی دویتو برای بازی در یک نقش مهم به جمع بازیگران فیلم دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) اضافه شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش دویتو در این فیلم منتشر نشد. حال در خبری جدید از سایت هالیوود ریپورتر (THR) یک نام بزرگ دیگر نیز در قسمت سوم مجموعهٔ جومانجی حضور خواهد داشت و به ایفای نقش خواهد پرداخت؛ این بازیگر کسی نیست جز دنی گلاور معروف، بازیگر، کارگردان و فعال سیاسی آمریکایی که یکی از بازیگران محبوب سینمای هالیوود است. حضور بازیگران قدیمی و محبوب در قسمت سوم مجموعهٔ جومانجی خبری خوش برای طرفداران این مجموعه است و نشان‌دهندهٔ این موضوع است که مجموعهٔ جومانجی از اهمیت بسزایی برای کمپانی سونی پیکچرز برخوردار است. پیش‌تر نیز اعلام شده بود آوکافینا، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول) و فیلم Ocean's Eight (هشت یار اوشن)، در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در فیلم دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle است و در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری با کمپانی سونی پیکچرز، او قرار است نقش شخصیت جدیدی به نام لورا نوم را در این فیلم بازی کند.

دنی گلاور را سینمادوستان با بازی در مجموعهٔ Lethal Weapon (اسلحهٔ مرگبار) می‌شناسند؛ فیلم ابتدایی Lethal Weapon یکی از برجسته‌ترین آثار اکشن و پلیسی دوران خود بود و راه را برای ساخت بسیاری آثار از این دست هموار ساخت. بازیگران اصلی آن فیلم مل گیبسون و دنی گلاور بودند؛ دو مأمور پلیسی که چندان با یکدیگر سازش نداشتند و البته در زمینهٔ همکاری در پرونده‌های جنایی زوج موفقی بودند. از دیگر فیلم‌های معروف این بازیگر می‌توان به Shooter (تیرانداز)، The Color Purple (رنگ ارغوانی) و Gridlocked (محاصره) اشاره داشت.

Jumanji: Welcome to the Jungle

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ماه ۹۶) روی پرده‌ٔ سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط، موفق شد بیش از ۹۶۱ میلیون دلار که شامل ۴۰۴.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۵۵۷.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند و به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تبدیل شود و این در حالی است که بودجهٔ ساخت این فیلم تنها ۹۰ میلیون دلار بوده است. فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی سونی پیکچرز در آمریکای شمالی است. علاوه بر حضور آوکافینا، دویتو و گلاور، تاکنون بازگشت دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک و کارن گیلان، در دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle تأیید و اعلام شده است.

در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، داستان تعدادی نوجوان روایت می‌شود که به‌صورت ناخواسته و غیرمنتظره درون دنیای جومانجی گیر می‌افتند. این مرتبه بازی جومانجی دستخوش تغییراتی شده است و شخصیت‌ها درون یک بازی ویدیویی گرفتار شده‌اند. هدف این نوجوانان این است که تنها بتوانند از این بازی رهایی یابند و به دنیای واقعی بازگردند. هنگام ورود این نوجوانان به دنیای جومانجی، شخصیت آن‌ها تغییر می‌کند و تبدیل به آواتار می‌شود و چهار بازیگر اصلی این فیلم یعنی دواین جانسون، جک بلک، کارن گیلان و کوین هارت نقش این چهار آواتار را ایفا کرده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده