نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

زمان انتشار فیلم Avengers: Endgame از شبکه دیزنی پلاس مشخص شد

فیلم Avengers: Endgame قرار است یک ماه پس از آغاز به کار دیزنی پلاس، از این سرویس استریم جدید منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) از سرویس استریم دیزنی پلاس تایید و اعلام شده است. قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) موفق شده تنها در ۱۱ روز به جمع فیلم‌های ۲ میلیاردی اضافه شود و حال دومین فیلم پر فروش تاریخ سینمای جهان است. حال باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، در جریان کنفرانس تلفنی سه ماه دوم سال ۲۰۱۹، تایید کرد که فیلم Avengers: Endgame در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۰ آذر ۱۳۹۸) از سرویس استریم Disney Plus منتشر خواهد شد. این سرویس استریم در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد و حال تنها یک ماه پس از آن، یکی پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان قرار است از آن منتشر شود.

والت دیزنی اخیرا فهرستی از فیلم‌های خود تا سال ۲۰۲۷ را اعلام کرده که در آن بار دیگر تاریخ اکران ۸ فیلم جدید دنیای سینمایی مارول که قرار است در بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ اکران شوند، را تایید و اعلام کرده است. در سال ۲۰۲۰ تنها دو فیلم از دنیای سینمایی مارول منتشر خواهد شد و در ادامه سه فیلم برای سال ۲۰۲۱ و سه فیلم برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده‌اند که انتظار می‌رود به زودی از این فیلم‌ها رسما رونمایی شود. علاوه بر این، مارول استودیو در حال ساخت چندین سریال برای سرویس استریم دیزنی پلاس از جمله سریال WandaVision (ونداویژن)، سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال Loki (لوکی)، انیمیشن ?What If و سریال Hawkeye (هاوک آی) است که این سریال‌ها حداقل در ۶ تا ۸ قسمت تولید و منتشر خواهند شد.

در حال حاضر بیش از ۲۵ سریال اورجینال، بیش از ۱۰ فیلم، مستند و دیگر برنامه‌های اختصاصی برای سرویس استریم Disney Plus تایید و معرفی شده‌اند و هزینه مشترک ماهانه این سرویس استریم نیز ۷ دلار اعلام شده که طی یک سال آینده در بیشتر کشورهای جهان در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین دارای باندل مشترک با شبکه هولو (Hulu) و سرویس استریم ورزشی ESPN Plus نیز خواهد بود.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده