نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعاتی از تغییر صحنه پایانی فیلم Dark Phoenix در فیلمبرداری دوباره آن منتشر شد

به‌تازگی اطلاعاتی از صحنه اصلی پایانی فیلم Dark Phoenix و صحنه‌ای که دوباره فیلم‌برداری شده، منتشر شده که حکایت از تفاوت بسیار آن دارد.

اواخر ماه گذشته بود که شرکت فاکس قرن بیستم سومین و آخرین تریلر فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من: دارک فینیکس) را منتشر کرد. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، بخش سوم و پایانی فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) دوباره فیلم‌برداری شده بود که همین موضوع باعث عقب افتادن اکران این فیلم شده است.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از مراحل فیلم‌برداری دوباره قسمت جدید فیلم X-Men (ایکس من) منتشر شده است. به نقل از کولایدر، مجله اینترتینمنت ویکلی اطلاعات جدیدی از فیلم‌برداری دوباره بخش سوم و پایانی این فیلم منتشر کرده که حاوی فیلم‌برداری تصاویر جدیدی نیز بوده که به نسخه نهایی فیلم اضافه شده است. طبق این اطلاعات، سازندگان فیلم تصمیم گرفتند که ظاهر فینیکس در فیلم بیشتر کیهانی باشد و ظاهر او در فیلم کمتر شعله‌ور و آتشین خواهد بود (برخلاف تصاویر اولیه‌ای که منتشر شد).

Dark Phoenix

همچنین طبق گفته کارگردان فیلم، بخش سوم و پایانی فیلم Dark Phoenix کاملا تغییر کرده و صحنه‌های جدیدی برای آن فیلم‌برداری شده است. طبق گفته سازندگان فیلم، این صحنه در ابتدا قرار بود در فضا جریان داشته باشد، اما اکنون این صحنه در یک قطار نظامی جریان دارد که اعضای ایکس من در آن زندانی و در حال انتقال هستند و حال طبق تریلر، این قطار قرار است توسط فینیکس ربوده شود. به نظر می‌رسد که اتفاقات در فضا می‌توانست هیجان بیشتری را برای طرفداران این فیلم داشته باشد تا اینکه اعضای ایکس من در یک قطار با فینیکس و شخصیت بدون نام بیگانه فضایی مواجه شوند. بااین‌حال پس از تصاویر شعله‌ور فینیکس، تغییر ظاهر کلی این شخصیت در فیلم Dark Phoenix می‌تواند نکته مثبتی باشد. فیلم Dark Phoenix قرار است آخرین قسمت از مجموعه فعلی X-Men باشد و پس از آن شاهد ریبوت این مجموعه توسط مارول استودیو خواهیم بود.

فیلم Dark Phoenix به کارگردانی سیمون کینبرگ، برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، سوفی ترنر، جسیکا چستین، نیکولاس هولت، تای شرایدن، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده