نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۰

حضور بازیگران دیگری در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید شد

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix خبر داد.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix) در شهر مونترال کانادا آغاز شده است. هفته گذشته، حضور جسیکا چستین برای بازی در نقش شرور و منفی لیلاندرا نرمانی در این فیلم مورد انتظار رسما تایید و اعلام شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که گروه That Hashtag Show منتشر کرده‌، کتا ابرهارت، بازیگر تازه‌کار هالیوود، به گروه فیلمبرداری و تولید فیلم X-Men: Dark Phoenix اضافه شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، ابرهارت قرار است نقش شخصیتی به نام لونا را در این فیلم بازی کند که طبق توصیفات این شخصیت، به نظر می‌رسد که یکی از اعضای گروه هلفایر (Hellfire Club) مانند سلن یا لیلا میلر خواهد بود.

علاوه بر این، اسکات شپرد، بازیگر فیلم‌هایی چون جیسون بورن (Jason Bourne) و پل جاسوس‌ها (Bridge of Spies)، نیز به جمع بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix اضافه شده و قرار است نقش دکتر جان گری، پدر جین گری را در این فیلم بازی کند. همچنین گفته می‌شود که دو شخصیت تاد و اینک که پیش از این آن‌ها را در فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) مشاهده کرده بودیم، قرار است در فیلم X-Men: Dark Phoenix بازگردند. گفته می‌شود این دو شخصیت قرار است به مگنیتو برای تشکیل گروه Brotherhood of Mutants اضافه شوند.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر و ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ خواهد بود و او به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده