نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴

فیلم Dark Phoenix آخرین فیلم دنیای سینمایی X-Men خواهد بود؛ تایید اکران فیلم The New Mutants

سرانجام والت دیزنی تایید کرد که فیلم Dark Phoenix آخرین فیلم دنیای سینمایی X-Men خواهد بود و فیلم The New Mutants نیز در سینماها اکران می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت دو قسمت جدید مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) منتشر شده است. در حاشیه کنفرانس والت دیزنی در سینماکان 2019 که شب گذشته برگزار شد، فیلم‌های کمپانی فاکس قرن بیستم رسما به بخشی از برنامه اکران فیلم‌های دیزنی در آمدند که باعث مشخص شدن وضعیت برخی از فیلم‌ها نیز شده است. دیزنی در ابتدا تایید کرد که فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) قرار است آخرین فیلم مجموعه فعلی X-Men باشد و پس از آن شاهد ریبوت این مجموعه خواهیم بود. علاوه بر این، طبق فهرست فیلم‌های آینده والت دیزنی، فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) حداقل اکنون بخشی از برنامه اکران فیلم‌های آینده دیزنی است که طبق آن، باید در اواخر تابستان شاهد اکران این فیلم باشیم. 

The New Mutants

با این حال، دیزنی اطلاعات بیشتری از وضعیت فیلم The New Mutants را به اشتراک نگذاشت و باید طی هفته‌های آینده منظر خبرهای بیشتری در رابطه با مراحل فیلمبرداری دوباره و زمان نهایی اکران این فیلم باشیم. همچنین آلن هورن، از مدیران اجرایی دیزنی تایید کرد که فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) آخرین فیلم از مجموعه فعلی ایکس من است، اما وعده داد که هنوز شاهد ساخت و انتشار فیلم‌های بیشتری براساس شخصیت ددپول خواهیم بود. با اینکه او ساخت قسمت سوم یا ریبوت فیلم Deadpool (ددپول) را تایید نکرد، اما گفته می‌شود که او در صحبت‌های خود به ادامه همکاری احتمالی این کمپانی با رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول ابراز علاقه کرده است و به نظر می‌رسد که مسیر رینولدز و ددپول با دیگر محصولات مرتبط متفاوت خواهد بود.

deadpool 2

تریلر جدیدی از فیلم Dark Phoenix نیز نمایش داده شده که این تریلر حاوی تصاویر جدیدی بسیاری از اتفاقات این قسمت است، اما این تریلر تاکنون به صورت آنلاین منتشر نشده و به نظر نمی‌رسد که به این زودی نیز منتشر شود. فیلم Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم The New Mutants در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود، اما امکان تغییر آن نیز وجود دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده