نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

اکران فیلم X-Men: Dark Phoenix بار دیگر عقب افتاد

طبق خبرهای منتشر شده، اکران فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) بار دیگر عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اکران برخی از فیلم‌های خود از جمله فیلم X-Men: Dark Phoenix را عقب انداخته است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون با حدود ۴ ماه تاخیر قرار است در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. به‌جای این فیلم،‌ فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) قرار است اکران شود که پیش از این برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود. 

فیلم Dark Phoenix در تاریخ جدید اکران خود باید با انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲) از کمپانی یونیورسال و فیلم Flarsky (فلارسکی) با بازی شارلیز ترون و سث روگن از کمپانی سونی پیکچرز در گیشه رقابت کند و این فیلم در طول ماه ژوئن با فیلم‌های دیگری چون قسمت فرعی و بدون عنوان فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) و انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) و هفته پیش از اکرانش نیز رقیبان بزرگ دیگری از جمله فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) مواجه خواهد شد. در حال حاضر فیلم Dark Phoenix مراحل فیلمبرداری دوباره خود را سپری می‌کند که احتمالا در عقب افتادن اکرانش بی‌تاثیر نبوده است.

هفته گذشته، سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Dark Phoenix منتشر شد و حال تنها مدت کوتاهی پس از انتشار این تریلر که با واکنش‌های بسیاری متفاوتی مواجه شده، کمپانی فاکس قرن بیستم از عقب انداختن اکران قسمت جدید فیلم X-Men (ایکس من) خبر داده است. جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، سوفی ترنر، جسیکا چستین، نیکولاس هولت، تای شرایدن، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده