نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

تریلر جدید فیلم Spider-Man: Far from Home ممکن است به زودی منتشر شود

به تازگی تام هالند توییت مشکوکی را منتشر کرده که برخی اعتقاد دارند او به زمان انتشار دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far from Home اشاره کرده است.

ماه دی گذشته بود که سرانجام کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کردند که این تریلر با استقبال بسیار گسترده طرفداران نیز مواجه شد. دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) قرار است اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به زودی شاهد انتشار دومین تریلر رسمی دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) باشیم. روز گذشته بود که تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود به اتفاق نامشخصی که قرار است صبح روز دوشنبه (بعد از ظهر به وقت تهران) این هفته رخ دهد، اشاره کرده که مشخص نیست منظور او از این توییت مشکوک چه بوده است.

Spider-Man: Far from Home

با اینکه طرفداران دنیای سینمایی مارول از دیروز اعتقاد داشتند که احتمالا در روز دوشنبه باید شاهد انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: Far from Home باشیم، اما تاکنون اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. در ادامه اکانت رسمی فیلم‌های اسپایدرمن در وب‌سایت چینی Weibo نیز به این توییت واکنش نشان داد که در آن از تام هالند در مورد اتفاقی که قرار است این هفته رخ دهد، سوال پرسیده است. حال این موضوع باعث قوت بخشیدن احتمال انتشار تریلر جدید فیلم Spider-Man 2 (اسپایدرمن ۲) در روز دوشنبه شده است که به نظر می‌رسد بر خلاف انتظار قرار نیست در سیاست مارکتینگ سونی پیکچرز تغییری ایجاد شود و در نهایت ممکن است شاهد انتشار سومین تریلر فیلم Spider-Man: Far from Home نیز باشیم. با این حال، قابل انتظار بود که تریلر جدید این فیلم پیش از اکران فیلم Shazam (شزم) یا فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) منتشر شود.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده