نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

استقبال بسیار گسترده از اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: Far from Home

طبق آمار منتشر شده، اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: Far from Home با استقبال بسیار گسترده در ۲۴ ساعت نخست انتشار مواجه شده است.

سه شنبه این هفته بود که کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کردند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار تماشای این تریلر در ۲۴ ساعت نخست انتشار منتشر شده که نشان از استقبال بسیار گسترده طرفداران داشته است. طبق آمار منتشر شده، اولین تیزر تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) در ۲۴ ساعت نخست انتشار بیش از ۱۳۰ میلیون بار تماشا شده است تا ضمن قرار گرفتن در رتبه هشتمین تریلر پر بیننده تاریخ در اولین روز انتشار، رکورد پر بیننده‌ترین تریلر یک فیلم کمپانی سونی پیکچرز در ۲۴ ساعت نخست انتشار را نیز بشکند. این تریلر با واکنش‌های بسیاری نیز مواجه شده که بخشی از این واکنش‌ها به بازگشت مرد عنکبوتی، نیک فیوری و نمایش گروه شرور و منفی The Elementals (المنتالز) اشاره داشته و بخشی دیگر در مورد رونمایی از شخصیت میستریو با بازی جیک جیلنهال، در این فیلم بوده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در تابستان سال ۲۰۱۷ اکران شد که این فیلم توانست ضمن دریافت نقدهای مثبت، با واکنش بسیار خوب در گیشه نیز مواجه شود و این فیلم در نهایت توانست بیش از ۸۸۰.۱ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۳۴.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی می‌شود، در سراسر جهان فروش کند. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far from Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man نیز بر عهده جان واتس، بوده است و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. همچنین شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز تصویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور پیتر پارکر و ند لیدز در هواپیما هستیم که قصد سفر به اروپا را با آن دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:
فیلم Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده