نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

پوستر جدید فیلم Dark Phoenix منتشر شد؛ تریلر جدید امشب

کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار پوستر جدیدی از فیلم Dark Phoenix اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم امشب منتشر خواهد شد.

مهر ماه امسال بود که کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم به‌زودی منتشر خواهد شد. فاکس قرن بیستم اخیرا پوستر جدیدی از فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) را منتشر کرده است که تمرکز این پوستر روی شخصیت جین گری با بازی سوفی ترنر، است که دو نمای متفاوت از این شخصیت را نشان می‌دهد. همچنین در سمت چپ تصویر اعضای گروه X-Men (ایکس من) قابل مشاهده هستند و در سمت راست تصویر کسانی که مگنیتو را همراهی خواهند کرد، دیده می‌شوند. همچنین در پایین تصویر شخصیت مرموز جسیکا چستین نیز حضور دارد. علاوه بر این، فاکس قرن بیستم اعلام کرد که دومین تریلر رسمی فیلم Dark Phoenix امشب منتشر خواهد شد که طبق اطلاعات فاش شده، این تریلر در بامداد روز فردا به وقت تهران منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Dark Phoenix Poster

همچنین لباس جین گری در این پوستر شباهت زیادی به لباس این شخصیت در فیلم X-Men: The Last Stand (ایکس-من: آخرین ایستادگی) دارد و پیش از این شباهت اولین تریلر فیلم Dark Phoenix با این فیلم با واکنش‌های منفی از سوی طرفداران مواجه شده بود و با وجود وعده‌های سازندگان فیلم، به نظر می‌رسد که فیلم دارک فینیکس بیشتر یک بازسازی از فیلم The Last Stand است. جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم دارک فینیکس بر عهده سیمون کینبرگ است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده