نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

حضور شخصیت کوئیک سیلور در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید شد

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن ایوان پیترز، بازیگر نقش کوئیک سیلور، به جمع بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix خبر داد.

فیلم New Mutants (میتونت‌های جدید) و فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix)، جدیدترین فیلم‌های مجموعه مردان ایکس (X-Men) هستند که قرار است سال آینده منتشر شوند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور و بازگشت بازیگر دیگری در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ایوان پیترز، بازیگر نقش کوئیک سیلور، به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار اضافه شده تا نقش محبوب خود در دو فیلم گذشته X-Men را بار دیگر بازی کند. در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم X-Men: Dark Phoenix در مونترال کانادا آغاز شده و پیترز نیز به گروه فیلمبرداری پیوسته است.

با اضافه شدن پیترز، به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم توانسته است با تمام بازیگران فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) به توافق برسد تا در دنباله این فیلم بازگردند. تاکنون بازگشت جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم و کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید شده است. قرارداد بیشتر این بازیگران که از فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) حضور داشته‌اند، تنها برای سه فیلم بوده است و سال گذشته قرارداد آن‌ها با این کمپانی به اتمام رسید.

X-Men: Apocalypse

علاوه بر این، فاکس قرن بیستم از اضافه شدن لامار جانسون به جمع بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix خبر داد. با این حال، تاکنون اطلاعاتی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است. این بازیگر کانادایی برای بازی در سریال The Next Step برنده جایزه بفتا شده و همچنین در فیلم Kings هم‌بازی دنیل کریگ و هلی بری خواهد بود. کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ خواهد بود که طی سال‌های گذشته به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در مجموعه X-Men حضور داشته است. علاوه بر کارگردانی، کینبرگ به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده