نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۶

اولین تریلر فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس-من دارک فینیکس) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix را منتشر کرده است. همانطور که روز گذشته وعده داده شده بود، بامداد امروز اولین تریلر فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) در برنامه جیمز کوردون با نام The Late Late Show منتشر شد که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم که به نظر می‌رسد آخرین فیلم مجموعه فعلی X-Men (ایکس-من) است، هستیم. به نظر می‌رسد که خط داستانی اصلی فیلم شباهت زیادی به داستان و اتفاقات فیلم X-Men: The Last Stand (ایکس-من: آخرین ایستادگی) دارد. با این حال، در این تریلر شاهد آن هستیم که پس از یک ماموریت فضایی ظاهرا ناموفق، جین گری با بازی سوفی ترنر دچار مشکلات و ناپایدری می‌شود و حال او با جذب قدرت فینیکس بسیار قدرتمندتر از گذشته است، اما در ابتدا ظاهرا در کنترل این قدرت مشکلات زیادی دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد که بار دیگر شاهد جدایی اعضای ایکس-من هستیم و اعضای گروه اصلی به دو تیم تقسیم می‌شوند و گروهی در سمت پروفسور ایکس با بازی جیمز مک‌ آووی و گروهی دیگر در سمت مگنیتو با بازی مایکل فاسبندر خواهند بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، سوفی ترنر، جسیکا چستین، نیکولاس هولت، تای شرایدن، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تصویر جدیدی از قسمت جدید فیلم X-Men نیز منتشر شده است که در این تصویر دو شخصیت جین گری و شخصیت جسیکا جستین حضور دارند و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Dark Phoenix

فیلم X-Men: Dark Phoenix به کارگردانی و نویسندگی سیمون کینبرگ، قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده