نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تصویر آلفرد پنی ورث جوان در سریال Pennyworth منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر رسمی سریال Pennyworth منتشر شده که در این تصویر شاهد آلفرد پنی ورث جوان با بازی جک بانون، هستیم.

کمپانی دی سی (DC) و بخش تلویزیونی برادران وارنر در حال ساخت یک سریال مستقل براساس شخصیت آلفرد پنی ورث هستند. این سریال که در واقع پیش درآمد سریال Gotham (گاتهام) است، قرار است روی دوره جوانی خدمتکار وفادار بتمن تمرکز داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی سریال Pennyworth منتشر شده است. در این تصویر برای اولین‌بار شاهد یک نمای کلی از شخصیت آلفرد پنی ورث جوان با بازی جک بانون، هستیم که در شهر لندن حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Pennyworth

سریال Pennyworth داستان دوره جوانی خدمتکار بروس وین یعنی آلفرد پنی‌ورث را روایت می‌کند که در واقع سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا در دهه سوم زندگی خود بوده است. در این دوره زمانی، وی یک شرکت امنیتی را تاسیس می‌کند و با یک جوان بسیار پولدار به نام توماس وین آشنا می‌شود و همکاری می‌کند. اتفاقات سریال در دهه ۶۰ میلادی و در شهر لندن جریان دارد. فصل اول سریال Pennyworth در ۱۰ قسمت تولید شده و از شبکه اپیکس (Epix) منتشر می‌شود. با این حال، هنوز تاریخی برای شروع پخش سریال پنی ورث اعلام نشده است.

 جک بانون در نقش آلفرد پنی‌ورث، بن الدریج در نقش توماس وین، رایان فلچر در نقش دیو بوی، پالوما فیت در نقش بت سایکس، جیسون فلمینگ در نقش لرد هاروود، پالی واکر در نقش پگی سایکس و هینسلی لوید بنت در نقش بازا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Pennyworth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برونو هلر در نقش تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه در کنار دنی کنون در نقش تهیه کننده، نویسنده فیلمنامه و کارگردان، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند. این دو نفر پیش از این در ساخت سریال Gotham نیز نقش داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده