نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

پالوما فیت نقش منفی اصلی سریال Pennyworth را بازی خواهد کرد

پالوما فیت، خواننده بریتانیایی قرار است نقش شرور و منفی اصلی سریال Pennyworth (پنی ورث) را بازی کند.

سریالی براساس شخصیت پنی ورث برای شبکه اپیکس (Epix) در دست ساخت است و در حال حاضر این سریال از مجموعه دی سی (DC) که در واقع پیش درآمد سریال Gotham (گاتهام) است، مراحل استخدام بازیگر خود را سپری می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی اصلی سریال Pennyworth مشخص و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، پالوما فیت قرار است نقش آنتاگونیست اصلی این سریال را بازی کند. این شخصیت بت سایکس نام دارد که طبق توصیف منتشر شده، این شخصیت به یک دشمن بی رحم توصیف شده است که شجاعت آلفرد پنی ورث و توماس وین، رئیس جدیدش را به چالش می‌کشد.

فیت بیشتر به‌عنوان خواننده در کشور بریتانیا شهرت دارد که آخرین آلبوم این خواننده در صدر فهرست پرفروش‌ترین آلبوم خوانندگان پاپ قرار گرفت و در طول ۳۲ هفته در جمع ۴۰ آلبوم برتر از نظر فروش باقی ماند. گفته می‌شود که شخصیت فیت در سریال Pennyworth، شخصیتی سرزنده، سادیستی و بسیار باهوش است، اما مانند بسیاری از شخصیت‌های این سریال، به نظر نمی‌رسد که این شخصیت ریشه در دنیای کامیک داشته باشد و احتمالا یک شخصیت کاملا جدید است. برونو هلر، شورانر سریال Gotham، به‌همراه دنی کنون وظیفه ساخت سریال Pennyworth را بر عهده دارند. این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و سال آینده میلادی منتشر شود.

سریال Pennyworth داستان دوره جوانی خدمتکار بروس وین یعنی آلفرد پنی‌ورث را روایت می‌کند که او سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا در دهه سوم زندگی خود بوده است. در این دوره زمانی، او یک شرکت امنیتی را تاسیس می‌کند و با یک جوان بسیار پولدار به نام توماس وین آشنا می‌شود و همکاری می‌کند. اتفاقات سریال در دهه ۶۰ میلادی و در شهر لندن جریان دارد. جک بانون، بازیگر فیلم The Imitation Game (بازی تقلید)، قرار است نقش آلفرد پنی‌ورث را در سریال Pennyworth بازی کند. علاوه بر بنون و فیت، بن الدریج در نقش توماس وین، رایان فلچر در نقش دیو بوی و هینسلی لوید بنت در نقش بازا، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده