نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth مشخص شد

چندی پیش اعلام شد که سریالی با محوریت داستان گذشته‌ی شخصیت آلفرد پنی ورث در دست ساخت قرار گرفته است. حال به‌تازگی بازیگری که قرار است این نقش را ایفا کند، مشخص شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جک بانون، بازیگر فیلم The Imitation Game (بازی تقلید) و همچنین سریال Ripper Street (خیابان ریپر) به‌تازگی برای ایفای نقش شخصیت آلفرد پنی ورث انتخاب شده و قرار است نقش این شخصیت را در مجموعه‌ی درام شبکه اپیکس یعنی سریال Pennyworth (پنی ورث)، بازی کند. این مجموعه تلویزیونی، به نوعی یک سریال پیش درآمد برای شخصیت بتمن به حساب می‌آید که در آن داستان گذشته دوست صمیمی و همچنین خدمتکار بروس وین یا همان بتمن، بررسی می‌شود.

جک بانون در طی دوران حرفه‌ای و کاری خود، در آثار خوبی ایفای نقش کرده که به عنوان نمونه می‌توان به همان اثر درام و مستند یعنی فیلم بازی تقلید، با حضور بندیکت کامبربچ و کیرا نایتلی و فیلم Fury (خشم) با حضور برد پیت، اشاره کرد. علاوه بر آثار سینمایی، این بازیگر جوان همچنین در چند اثر تلویزیونی هم حضور داشته است؛ آثاری مانند سریال خیابان ریپر، سریال Clique (گروهک)، سریال The Loch (خلیج) و سریال Endeavour (تلاش).

سریال پنی ورث قرار است داستان خدمتکار افسانه‌ای بروس وین یعنی همان آلفرد پنی ورث را حکایت کند؛ سرباز انگلیسی سابق سرویس هوایی ویژه که در دهه سوم زندگی خود قرار دارد. در این برهه زمانی و در این خط داستانی به خصوص، او یک شرکت امنیتی را تاسیس کرده است و با یک جوان بسیار پولدار به نام توماس وین همکاری می‌کند؛ کسی که در دهه ۱۹۶۰ و در شهر لندن، هنوز پدر بروس به حساب نمی‌آید.

pennyworth

آلفرد پنی ورث به عنوان یک مرد جوان زیبا، خون‌گرم، جذاب و باهوش توصیف شده که اهل شهر لندن است. به خاطر صداقت، خون‌گرمی، خوش‌رویی و اخلاق بسیار خوبی که آلفرد دارد، شما اصلا نمی‌توانید او را به عنوان یک قاتل سرویس هوایی ویژه ببینید. آلفرد اصلا نمی‌داند که چگونه باید پسر خوش قلبی را که در گذشته بوده، با یک قاتل خون‌سرد و محاسبه شده‌ای که حالا مجبور شده به آن تبدیل شود، تطابق دهد. حالا اصلا نمی‌داند که باید چه کار کند.

نویسندگی فیلمنامه‌ی سریال پنی ورث بر عهده برونو هلر، تهیه کننده اجرایی تلویزیونی و نویسنده سریال Gotham (گاتهام)، سریال The Mentalist (منتالیست) و سریال Rome (رم) است. از طرف دیگر، دنی کانون، کارگردان و نویسنده سریال گاتهام و همچنین سریال CSI (سی اس آی)، کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد. هلر و کانون علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، از تهیه کنندگان اجرایی این سریال هم به حساب می‌آیند. این سریال درام، توسط کمپانی Warner Horizon Scripted Television تهیه و تولید می‌شود.

سریال Pennyworth که دارای ۱۰ قسمت یک ساعته است، براساس شخصیت‌های کمپانی دی سی که توسط باب کین و بیل فینگر خلق شده‌اند، ساخته می‌شود. این مجموعه تلویزیونی درام و البته مورد انتظار، مراحل تولید خود را در تاریخ دوشنبه، ۲۲ اکتبر سال جاری میلادی (۳۰ مهر) در استودیو برادران وارنر که در کشور انگلیس قرار دارد، آغاز می‌کند.

 


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده