نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

دو بازیگر جدید به سریال Pennyworth پیوستند

به‌تازگی اعلام شده دو بازیگر جدید یعنی رایان فلچر و هینسلی لوید بنت به یکی از آثار جدید کمپانی دی سی یعنی سریال پنی ورث (Pennyworth) پیوسته‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه اپیکس به‌تازگی عنوان کرد که دو بازیگر جدید یعنی رایان فلچر، بازیگر سریال Shetland (شتلند) و سریال Outlander (غریبه) و همچنین هینسلی لوید بنت، بازیگر سریال Casualty و سریال EastEnders به جمع هنرمندان سریال Pennyworth (پنی ورث) پیوسته‌اند. این دو بازیگر جوان قرار است به همراه دو هنرمند دیگر به نام بن الدریج و جک بانون که چندی پیش حضور آنها تایید شد، به ایفای نقش بپردازند. همچنین گفته شده که این دو هنرمند جدید، از بازیگران اصلی و همیشگی این مجموعه هستند.

همانطور که خبرها اعلام شده، رایان فلچر قرار است نقش دیو بوی، یک مرد اسکاتلندی نحیف را ایفا کند که بعد از ترک کردن ارتش، قصد دارد با نوشیدنِ نوشیدنی‌های الکلی، خود را آرام آرام به کشتن بدهد. او یکی از دوستان و متحدان نزدیک آلفرد و بازا (با بازی هینسلی لوید بنت) به حساب می‌آید. او در این جمع سه نفره‌ی دوستانه خود، غیرقابل پیشبینی‌ترین فرد است.

Ryan Fletcher & Hainsley Lloyd Bennett

حال از طرف دیگر، شخصیت دومی هم به نام بازا وجود دارد که لوید بنت قرار است آن را ایفا کند. این شخصیت یک فرد شیک، به روز و بازیگوش به حساب می‌آید. او در زمینه تدارکات و آمادها بسیار حرفه‌ای است و یکی از اعضای ارزشمند تیم آلفرد به حساب می‌آید. دیو بوی و همچنین بازا دو تن از دوستان بسیار قدیمی آلفرد محسوب می‌شوند. این سه نفر از زمانی که در ارتش فعالیت می‌کردند با یکدیگر آشنا شدند؛ زیرا هر سه‌ی آنها در یک تیم خدمت می‌کردند.

نویسندگی فیلمنامه‌ی سریال پنی ورث بر عهده برونو هلر، نویسنده سریال Gotham (گاتهام) است. از طرف دیگر، دنی کانون، کارگردان و نویسنده سریال گاتهام، کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد. سریال Pennyworth دارای ۱۰ قسمت یک ساعته است. این مجموعه تلویزیونی مراحل تولید خود را در تاریخ دوشنبه، ۲۲ اکتبر سال جاری میلادی (۳۰ مهر) در استودیو برادران وارنر که در کشور انگلیس قرار دارد، آغاز می‌کند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده