نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

پوستر جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد؛ دومین تریلر امروز

کمپانی برادران وارنر با انتشار پوستر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم امروز منتشر خواهد شد.

در تابستان امسال بود که اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال منتشر شد و مدتی است که طرفداران در انتظار انتشار دومین تریلر این فیلم مورد انتظار سال آینده هستند. هفته گذشته تایید شد که دومین تریلر دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) قرار است در روز یکشنبه این هفته در نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 که با نام CCXP بیشتر شناخته می‌شود، منتشر شود. شب گذشته نیز دومین تریلر این فیلم در حاشیه پنل کمپانی برادران وارنر منتشر شد، اما این تریلر تنها برای افراد حاضر در پنل نمایش داده شده بود و پیش از نمایش تریلر نیز گوشی‌های موبایل افراد حاضر در پنل نیز گرفته شد تا از فیلمبرداری احتمالی آن جلوگیری شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده است. کمپانی برادران وارنر با انتشار پوستر جدیدی از این فیلم اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم که شب گذشته برای اولین‌بار نمایش داده شده بود، قرار است امروز به صورت آنلاین منتشر شود. همچنین در این پوستر شاهد حضور شخصیت گودزیلا و مدیسون راسل با بازی میلی بابی براون، هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters Poster

استیون وینتراب از وب‌سایت کولایدر نیز که در پنل برادران وارنر حضور داشت، با انتشار توییت‌هایی در صفحه رسمی خود در توییتر به توصیف تریلر پرداخت و گفت که تریلر با نمایش مدیسون راسل و صدا و درگیری هیولاها آغاز می‌شود که مدیسون راسل در حال استفاده از رادیو برای کمک گرفتن است که در شهر نبرد هیولاها در جریان دارد. او در ادامه اضافه کرد که بشریت در این تریلر در تعجب است که این هیولاها در حال صدمه زدن به انسان‌ها و محافظت از آن‌ها است. شخصیت کن واتانابه نیز در بخشی از تریلر می‌گوید که اگر انسان‌ها به حیوان خانگی گودزیلا تبدیل شوند، خوش شانس خواهند بود! او در پایان تریلر جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters را حماسی توصیف کرد و اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما انتظار می‌رود که در این تریلر شاهد حضور پر رنگ سه کایجوی ماترا، کینگ گیدورا و رودان نیز باشیم. علاوه بر این، یک پوستر سه بعدی از فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) نیز در نمایشگاه CCXP قرار داده شده بود که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters 3D Poster

فیلم Godzilla: King of the Monsters به کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده