نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

ایمی سداریس برای صداپیشگی یک شخصیت جدید به فیلم The Lion King اضافه شد

کمپانی والت دیزنی از اضافه شدن ایمی سداریس به جمع بازیگران فیلم The Lion King برای صداپیشگی یک شخصیت جدید خبر داد.

جمعه هفته گذشته بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم The Lion King (شیر شاه) را منتشر کرد. این تریلر در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیش از ۲۲۴.۶ میلیون‌بار تماشا شد تا پس از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) با بیش از ۲۳۰ میلیون بار تماشا در ۲۴ ساعت نخست انتشار، در رتبه دومین تریلر پر بازدید تاریخ در اولین روز انتشار قرار گیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم لایو اکشن شیر شاه برای صداپیشگی یک شخصیت جدید تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ایمی سداریس به جمع بازیگران فیلم The Lion King اضافه شده و او قرار است صداپیشگی یک شخصیت جدید را که یک حشره‌خوار جهنده (Elephant Shrew) است در این فیلم بر عهده داشته باشد.

حشره‌ خوار جهنده

این جانوران که بومی آفریقا هستند بینی‌هایی دراز و بدنی فیل‌مانند دارند و بیشتر برای سرعت بالای خود شناخته می‌شوند. این شخصیت در انیمیشن The Lion King حضور نداشته است. در حال حاضر سداریس در سریال At Home with Amy Sedaris به ایفای نقش می‌پردازد. او همچنین صداپیشگی شخصیت پرنسس کرولاین را در سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) بر عهده دارد و از کارهای دیگر او می‌توان به سریال No Activity، انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه‌پوش) و سریال Unbreakable Kimmy Schmidt اشاره کرد. کارگردانی فیلم The Lion King بر عهده جان فاورو است. او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است.

دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده