نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

اولین تیزر تریلر فیلم The Lion King منتشر شد

کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم The Lion King (شیر شاه) را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت سیمبا به سینما هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم The Lion King (شیر شاه) منتشر شده است. کمپانی والت دیزنی در یک اقدام غافلگیر کننده در بامداد امروز اولین تیزر تریلر این فیلم لایو اکشن و بسیار مورد انتظار تابستان سال آینده را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی از  این فیلم هستیم. تریلر با صدای پادشاه موفاسا شروع می‌شود که به خوبی صدای جیمز ارل جونز قابل تشخیص است که برای صداپیشگی این شخصیت بازگشته است. نمای کاملی از سرنگتی از جمله پراید راک، نمایش داده می‌شود و بیشتر با دنیای نسخه لایو اکشن انیمیشن The Lion King آشنا می‌شویم. در طول تریلر سیمبا به دنیا می‌آید و به حیوانات آفریقا معرفی می‌شود. این تریلر به خوبی نشان می‌دهد که سازندگان فیلم تصمیم به خلق دنیا و حیوان‌های واقعی‌تری را نسبت به دیگر آثار لایو اکشن والت دیزنی داشته‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

جان فاورو، کارگردان فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، کارگردانی فیلم The Lion King را بر عهده دارد و او علاوه بر تکنیک‌ها و روش‌های کار قبلی خود برای به تصویر کشیدن اثر جدیدش، از تکنیک‌های جدیدی نیز در این فیلم لایو اکشن استفاده کرده است. برای ساخت اولین تریلر فیلم شیر شاه از آهنگ معروف اثر التون جان که توسط کارمن توئیلی و لبو ام خوانده شد، استفاده شده است. علاوه بر تریلر، والت دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم The Lion King را نیز منتشر کرده است که در آن سیمبا را مشاهده می‌کنیم که جای پای موفاسا، پدرش نیز در روی زمین دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Lion King Poster

دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده