نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

احتمال حضور بیانسه در فیلم The Lion King

طبق خبرهای منتشر شده، بیانسه احتمالا صداپیشگی شخصیت نالا در فیلم شیر شاه (The Lion King) را بر عهده خواهد داشت.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، بیانسه، بازیگر و خواننده برنده جایزه گرمی،‌ گزینه اصلی و مدنظر کمپانی والت دیزنی برای صداپیشگی شخصیت نالا در فیلم The Lion King است. با وجود آن که بیانسه هنوز پیشنهاد دیزنی را نپذیرفته است، اما او گزینه اصلی و اول جان فاورو، کارگردان این فیلم، برای صداپیشگی این شخصیت است. در انیمیشن اصلی The Lion King محصول سال ۱۹۹۴، مویرا کلی صداپیشگی نالای بزرگسال و نیکتا کالام صداپیشگی نالای جوان را بر عهده داشتند. همچنین سالی دورسکی آوازخوانی شخصیت نالا را بر عهده داشت. 

کتاب جنگل (The Jungle Book) و دیو و دلبر (Beauty and the Beast)، جدیدترین فیلم‌هایی هستند که براساس انیمیشن‌های قدیمی دیزنی ساخته و منتشر شده‌اند. این دو فیلم عملکرد بسیار موفقی نیز در گیشه داشته‌اند. ماه گذشته تایید شد که دونالد گلاور صداپیشه شخصیت سیمبا در فیلم The Lion King خواهد بود. علاوه بر این، جیمز ارل جونز برای صداپیشگی شخصیت پادشاه موفاسا در این فیلم باز خواهد گشت. ارل جونز در انیمیشن اصلی The Lion King نیز صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت. در این انیمیشن، جاناتان تیلور توماس صداپیشگی کودکی سیمبا و متیو برودریک صداپیشگی بزرگسالی سیمبا را بر عهده داشتند. جوزف ویلیامز نیز آوازخوانی شخصیت سیمبا را بر عهده داشت.

بیانسه علاوه بر خوانندگی و حضور فعال در صنعت موسیقی، در سینما نیز حضور نسبتا فعالی داشته است. از جمله کارهای او می‌توان به فیلم موزیکال دختران رویایی (Dreamgirls)، آستین پاورز: در عضو طلایی (Austin Powers in Goldmember) و Obsessed اشاره کرد. او همچنین به عنوان صداپیشه در انیمیشن حماسه (Epic) نیز حضور داشته است. در آذر سال گذشته، فاورو از استفاده از فناوری واقعیت مجازی در ساخت فیلم لایو اکشن The Lion King خبر داد.

تاکنون تاریخی برای اکران فیلم The Lion King مشخص و اعلام نشده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده