نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

احتمال انتشار دومین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters در کامیک کان توکیو 2018

به نظر می‌رسد که در نمایشگاه کامیک کان توکیوی امسال باید شاهد انتشار دومین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters باشیم.

در جریان پنل کمپانی برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) منتشر شد. اواخر ماه گذشته نیز مراحل ساخت و تولید دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) به پایان رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که زمان انتشار دومین تریلر این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی MonsterVerse مشخص شده است. به نقل از وب‌سایت Comicbook، به‌تازگی برنامه نمایشگاه کامیک کان توکیو 2018 منتشر شده است که طبق آن، روز شنبه، یک دسامبر امسال (۱۰ آذر) یا به عبارتی شنبه هفته آینده، پنل ویژه فیلم Godzilla: King of the Monsters برگزار خواهد شد. 

با اینکه کمپانی برادران وارنر هنوز این موضوع را رسما تایید نکرده است، اما با توجه به اینکه منشا گودزیلا در کشور ژاپن است، به نظر می‌رسد که این نمایشگاه فرصت مناسبی برای انتشار دومین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters باشد و به نظر می‌رسد که باید شاهد انتشار دومین تریلر این فیلم در این پنل باشیم، اما این احتمال وجود دارد که در این پنل ویژه تنها شاهد نمایش ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت این فیلم باشیم یا اینکه تریلر منتشر شده تنها برای افراد حاضر در این پنل نمایش داده شود و در آینده به صورت آنلاین منتشر شود. در فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است شاهد حضور سه کایجوی بسیار محبوب به‌نام‌های ماترا، کینگ گیدورا و رودان باشیم.

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Godzilla: King of the Monsters بر عهده مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم Krampus (کرمپوس)، بوده است. همچنین او به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Godzilla را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Animemojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده