نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

فهرست رسمی بازیگران فیلم Star Wars: Episode IX اعلام شد

والت دیزنی و لوکاس فیلم فهرست رسمی بازیگران فیلم Star Wars: Episode IX را منتشر و زمان شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم را اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست رسمی بازیگران فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) اعلام شد که در آن شاهد چندین نام غافلگیر کننده هم هستیم. جی جی آبرامز که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را در کارنامه داشته به‌همراه کریس تریو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX را بر عهده دارد. جان ویلیامز برای نوشتن و ساخت موسیقی متن قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) بار دیگر باز خواهد گشت. او از سال ۱۹۷۷ تا به امروز در این مجموعه حضور داشته و این فیلم آخرین حضور ویلیامز در دنیای جنگ ستارگان خواهد بود. 

همچنین بازگشت دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو و بیلی لورد، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فیلم Star Wars: Episode IX تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، نائومی آکی، بازیگر فیلم Lady Macbeth (لیدی مکبث) و ریچارد ای گرانت، بازیگر فیلم Logan (لوگان)، بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است. کری راسل، بازیگر سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، دیگر بازیگر جدید این فیلم است که نام او در بیانیه شرکت لوکاس فیلم و والت دیزنی دیده نمی‌شود که طبق گفته ورایتی قرارداد او هنوز رسمی نشده و به همین دلیل در آینده حضور او در این فیلم رسما اعلام خواهد شد.

Star Wars: The Last Jedi

اما این پایان کار نیست و بازگشت چندین چهره قدیمی مجموعه جنگ ستارگان در فیلم Star Wars: Episode IX نیز تایید شده است. مارک همیل، آنتونی دنیلز و بیلی دی ویلیامز، از جمله بازیگران سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت. همچنین بازگشت کری فیشر در نقش پرنسس لیا در فیلم Star Wars: Episode IX نیز تایید و اعلام شده است که طبق گفته لوکاس‌فیلم،‌ از تصاویری که در طول فیلم The Force Awakens از آن ثبت شده، در این فیلم استفاده خواهد شد و شاهد نسخه CG این شخصیت در طول فیلم نخواهیم بود. در بیانیه منتشر شده، آبرامز گفت:

ما کری فیشر را بسیار دوست داریم. پیدا کردن یک نتیجه گیری واقعا رضایت بخش برای حماسه اسکای واکر بدون او غیر ممکن است. ما هرگز بازیگر این نقش را تغییر نمی‌دهیم یا از یک شخصیت CG در فیلم استفاده نخواهیم کرد. با پشتیبانی و حمایت دخترش، بیلی ما راهی را برای افتخار و احترام به میراث کری و نقش لیا در قسمت نهم با استفاده از تصاویری استفاده نشده‌ای که در قسمت هفتم گرفته بودیم، پیدا کرده‌ایم.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلمبرداری و تولید قسمت نهم فیلم Star Wars رسما از تاریخ ۱ آگوست امسال (۱۰ مرداد) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در شهر لندن آغاز خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده