نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

تصاویر جدید فیلم The Predator بازگشت التیمیت پرداتور را نشان می‌دهد

مجله امپایر در شماره جدید خود تصاویر جدیدی از فیلم The Predator را منتشر کرده که در آن شاهد بازگشت التیمیت پرداتور هستیم.

به‌تازگی شرکت فاکس قرن بیستم تصاویر جدیدی از فیلم The Predator (شکارچی) را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شکارچیان به‌همراه شخصیت‌های اصلی فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. مجله امپایر که شماره جدید خود را به فیلم The Predator اختصاص داده، علاوه بر انتشار یک تصویر روی جلد دیگر از این فیلم، دو تصویر دیگر نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور پرداتورها هستیم. در یک تصویر، شخصیت التیمیت پرداتور حضور دارد که نقش مهمی را در فیلم خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

The Predator

The Predator

The Predator

اوایل این ماه بود که فاکس قرن بیستم دومین تریلر رسمی فیلم The Predator را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم علمی تخیلی و ترسناک از جمله مبارزه دو پرداتور، بودیم. علاوه بر این، به‌تازگی نیز اطلاعاتی از فیلمبرداری دوباره فیلم The Predator منتشر شده طبق این اطلاعات، تغییرات بسیار و گسترده‌ای در بخش سوم و پایانی این فیلم اعمال شده است. استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق اولین خلاصه داستان فیلم The Predator، از طریق فضای خارج از خیابان‌های حومه یک شهر کوچک، شکارچیان با ساختار جدید در فیلم جدید مجموعه‌ی Predator به کارگردانی شین بلک، به خانه باز می‌گردند. شکارچیان با DNA تقویت شده، قوی‌تر، باهوش‌تر و مرگبارتر از همیشه بازگشته‌اند. زمانی که یک پسر جوان با بازی جیکوب ترمبلی، به طور تصادفی باعث بازگشت آن‌ها به زمین می‌شود، تنها یک سرباز سابق ارتش و یک معلم علوم پایه ناراضی می‌توانند از انقراض نسل بشر جلوگیری کنند.

فیلم The Predator قرار است به‌کارگردانی شین بلک، در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده