نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

انتشار تصاویر جدید فیلم The Predator به‌همراه جزئیاتی از فیلمبرداری دوباره

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم The Predator به‌همراه اطلاعات تازه‌ای از فیلمبرداری دوباره این فیلم منتشر شده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که شرکت فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم The Predator (پرداتور) را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر این فیلم علمی تخیلی و ترسناک بودیم. پس از آن در اوایل این ماه، فاکس قرن بیستم دومین تریلر فیلم The Predator را منتشر کرد که در این تریلر تصاویر جدیدی از این فیلم از جمله مبارزه دو پرداتور، منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلمبرداری دوباره این فیلم منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که به‌تازگی وب‌سایت AVP Galaxy از فیلمبرداری دوباره این فیلم به اشتراک گذاشته، به‌نظر می‌رسد که تغییرات بسیار و گسترده‌ای در بخش سوم و پایانی فیلم The Predator ایجاد شده است.

ادامه این خبر ممکن است بخش پایانی فیلم The Predator را برای شما فاش کند

.

.

.

در این بخش قرار بود شاهد رفتار دوستانه پرداتورها باشیم که این صحنه کاملا حذف شده است. همچنین قرار بود در این بخش نظاره‌گر صحنه‌های مرگ شخصیت‌های اصلی و مهم فیلم The Predator نیز باشیم که همه این صحنه‌ها یا حذف شده یا کاملا تغییر کرده‌اند. نبرد نهایی فیلم با التیمیت پرداتور در جنگل نزدیک به مدرسه و در طول شب خواهد بود که این صحنه را در آخرین تریلر این فیلم نیز مشاهده کرده بودیم. بدون اینکه اسپویل زیادی از این صحنه کنیم، ظاهرا التیمیت پرداتور فرصتی را در اختیار شخصیت‌های اصلی داستان قرار می‌دهد تا از محیط فرار کنند و سپس آن‌ها را یک به یک شکار کند تا به شکارچی و بهترین جنگجو تبدیل شود.

در پایان این گزارش عنوان شده که آخرین بخشی که از فیلم The Predator حذف شده، یک صحنه بوده است که به سه فیلم اصلی قبلی مجموعه فیلم Predator اشاره می‌کند که این اشاره شامل دو قسمت ضعیف و فرعی فیلم Alien vs. Predator (بیگانه علیه پرداتور) نیز می‌شود که در این صحنه از فیلم، شخصیت لکس با بازی سنا لیثن، در کنار کتیبه شهر هانتر از فیلم Predator 2 (پرداتور ۲) و شخصیت کیسی با بازی الیویا مان، نمایش داده می‌شود که علاوه بر اشاره به دو قسمت اول فیلم Predator، شامل چند اشاره کوچک به فیلم Predators (پرداتورها) محصول سال ۲۰۱۰ نیز می‌شود.

پایان اسپویل

 

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، شماره جدید مجله امپایر به فیلم The Predator اختصاص داده شده که علاوه بر تصویر روی جلد، تصاویر جدیدی نیز از این فیلم منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم The Predator قرار است به‌کارگردانی شین بلک، در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده