نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

جیمز مارسدن به جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، جیمز مارسدن و جولیا باترز به جمع بازیگران فیلم Once Upon a Time in Hollywood اضافه شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جیمز مارسدن، بازیگر سریال Westworld (وست ورلد) به‌همراه جولیا باترز، بازیگر سریال American Housewife، به‌جمع بازیگران نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو اضافه شده‌اند. در حال حاضر سونی پیکچرز از دادن اطلاعات بیشتری در مورد نقش این دو بازیگر در این فیلم خودداری کرده است. با این حال، بسیاری تصور می‌کنند که مارسدن قرار است نقش چارلز منسون را در این فیلم بازی کند؛ اما جاستین کرول، خبرنگار ورایتی در توییتر خود گفت که هیچ اطلاعاتی در مورد نقش مارسدن در فیلم در دسترس نیست و و منابع نزدیک او در سونی پیکچرز نیز اطلاعاتی از نقش او در این فیلم ندارند.

Julia Butters

علاوه بر مارسدن و باترز، تاکنون حضور لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون و نیکولاس هموند، در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید و اعلام شده است. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز خواهد شد. با این حال، گفته می‌شود که طی روزهای آینده ممکن است بازهم شاهد اضافه شدن بازیگران بیشتری به فیلم روزی روزگاری در هالیوود باشیم.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده