نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

پوستر IMAX فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom

به‌تازگی شرکت یونیورسال پیکچرز پوستر سینماهای IMAX فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در پوستر IMAX فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) شاهد حضور حضور یک تی‌رکس هستیم که نرده‌بانی را که به یک هلیکوپتر متصل است، به دندان گرفته و یک نفر نیز در این هوای بارانی در بین زمین و هوا گرفتار شده است. شرکت یونیورسال پیکچرز این پوستر را برای تبلیغ نمایش دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) در سینماهای شرکت IMAX منتشر کرده است. یونیورسال اخیرا فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را در شهر مادرید نمایش داده است که واکنش‌های اولیه مثبت بود و بیشتر کسانی که فیلم را تماشا کرده‌اند، این فیلم را از نظر کیفیت با فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) محصول سال ۱۹۹۳ مقایسه کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Jurassic World: Fallen Kingdom Poster

کریس پرت در نقش اوون گردی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، جف گلدبلوم در نقش دکتر یان مالکوم، بی‌دی ونگ در نقش دکتر هنری وو، جیمز کرامول در نقش بنجامین لاکوود، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگز، توبی جونز در نقش گانر اورسال، ریف اسپال در نقش الی مایلز و جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون فیلم The Impossible (غیرممکن)، فیلم The Orphanage (یتیم‌خانه) و فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند)، بوده است.

کالین ترورو و درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته‌اند. ترورو اخیرا کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه (به‌همراه امیلی کارمایکل) فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) را نیز بر عهده گرفته است. اواخر ماه گذشته، سومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد. فیلم Jurassic World در سال ۲۰۱۵ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن امسال (۱ تیر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده