نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

تی جی میلر در فیلم X-Force حضور ندارد

رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول تایید کرد که تی جی میلر، بازیگر نقش ویزل در فیلم X-Force حضور نخواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تی جی میلر، بازیگر نقش ویزل در دو قسمت فیلم Deadpool (ددپول)، قرار نیست در فیلم X-Force (ایکس-فورس) بازگردد. در مصاحبه با نیویورک تایمز، رایان رینولدز، بازیگر نقش وید ویلسون ملقب به ددپول، گفت که میلر قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. سال گذشته، میلر متهم به رسوایی اخلاقی شد که او و همسرش این موضوع را تکذیب کرده‌اند. با این حال، رینولدز از پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این موضوع باعث حضور نداشتن میلر در فیلم X-Force شده است یا خیر، طفره رفت و به این سوال پاسخی نداد. لورن شولر دونر، تهیه کننده فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) در اوایل سال جاری میلادی گفت که هرگونه اقدامی برای حذف میلر از این فیلم دیگر دیر شده است. او در آن زمان گفت:

ما در حال انجام ویرایش نسخه نهایی فیلم هستیم و بنابراین من فکر نمی‌کنم که تغییری در حضور میلر در فیلم ایجاد شود.

Deadpool 2

شولر دونر در ادامه گفت که آینده میلر در این مجموعه بستگی به تصمیم فاکس قرن بیستم و والت دیزنی خواهد داشت. ماه گذشته، میلر پس از دروغ گفتن درباره بمب گذاری در قطار، توسط پلیس بازداشت شد. او در حال حاضر با یک وثیقه ۱۰۰ هزار دلاری فعلا از بازداشتگاه آزاد شده است؛ اما ممکن است به علق نقض قوانین کشور آمریکا به پنج سال سال حبس محکوم و راهی زندان شود. علاوه بر این، میلر پس از حضور در چهار فصل سریال Silicon Valley (دره سیلیکون)، تصمیم به جدایی از این سریال گرفت و دیگر در سریال کمدی محبوب شبکه HBO نیز حضور ندارد.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین این فیلم در روز ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) در بریتانیا و ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) در استرالیا به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین نقدهای فیلم Deadpool 2 نیز احتمالا در روز ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) منتشر خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ بوده است. فیلم X-Force نیز در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد و آینده ساخت آن نیز مشخص نیست. درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم X-Force را بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده