نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازیگر نقش واندر گرل در سریال Titans معرفی شد

طبق خبرهای منتشر شده، کانر لزلی قرار است نقش شخصیت واندر گرل را در سریال لایو اکشن تایتان‌ها (Titans) بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل اول سریال Titans تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت HeroicHollywood منتشر کرده، اخیرا کانر لزلی، بازیگر سریال‌هایی چون سریال Other Space، سریال Klondike (کلوندایک)، سریال The Blacklist (فهرست سیاه) و سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه‌ی بلند)، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این سریال دیده شده و طبق گفته منابع نزدیک به سریال، او قرار است نقش شخصیت دونا تروی ملقب به واندر گرل (Wonder Girl) را در سریال Titans بازی کند.

دونا تروی در واقع به‌عنوان خواهر کوچک‌تر پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌ انگیز در دنیای کمیک دی سی (DC) معرفی شده است. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۵ و در شماره ۶۰ مجموعه کمیک The Brave and the Bold (شجاع و جسورتوسط باب هینی و برونو پرمیانی خلق و معرفی شد. از نظر قدرت و توانایی، واندر گرل تقریبا مشابه شخصیت زن شگفت‌انگیز است؛ اما او ظاهری نسبتا متفاوت‌تر نسبت به خواهر بزرگ‌ترش دارد. همچنین واندر گرل عضو گروه‌هایی مثل تایتان‌های نوجوان بوده است. حال این آمازونی قرار است در سریال Titans به شخصیت‌های دیگری چون رابین، استارفایر و ریون، بپیوندد.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش پسر وحش (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الستا-گرل، جیک میشلز در نقش رباتمن، دوین مورفی در نقش نگاتیو من و سیموس دور در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Titans تایید و اعلام شده است. همچنین اخیرا شایعه‌ای منتشر شده است مبنی بر اینکه شخصیت راس الغول قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی سریال Titans باشد و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر به‌دنبال استخدام بازیگر برای این نقش است. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت Solstice در سریال Titans شنیده‌ می‌شود.

سریال Titans قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ از شبکه جدید استریم برادران وارنر منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده