نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

بازیگر رهبر گروه Doom Patrol در سریال Titans معرفی شد

بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر بازیگر رهبر گروه Doom Patrol در سریال Titans را انتخاب و رسما معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش رهبر گروه Doom Patrol در سریال تایتان‌ها (Titans) رسما انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکس تایید کردند که برونو بیچیر، بازیگر سریال Narcos (نارکس)، به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و قرار است نقش دکتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief) را در این سریال بازی کند. این شخصیت، یک دکتر نابغه است که پیشگام در مباحث علمی و پزشکی بحث برانگیز به شمار می‌رود تا به افراد نیازمند کمک کند. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در شماره ۸۰ کامیک My Greatest Adventure معرفی شد و در ادامه بیشتر به‌عنوان رهبر گروه ابرقهرمانی The Doom Patrol شناخته می‌شود.

 Dr. Niles Caulder

بیچیر قرار است در چند قسمت از فصل اول سریال Titans حضور داشته باشد و انتظار می‌رود که این سریال به‌همراه سریال انیمیشنی Young Justice در طول سال ۲۰۱۸ به‌صورت استریم منتشر شود. با این حال، هنوز بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر سرویس استریمی را که قرار است سریال Titans را منتشر کند، معرفی نکرده است. علاوه بر سریال Titans، بیچیر در سریال Absentia و فیلم Sicario 2: Soldado (سیکاریو ۲: سولدادو) نیز حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش پسر وحش (Beast Boy) و لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Titans تایید و اعلام شده است. 

همچنین اخیرا شایعه‌ای منتشر شده است مبنی بر اینکه شخصیت راس الغول قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی سریال Titans باشد و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر به‌دنبال استخدام بازیگر برای این نقش است. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت Solstice در سریال Titans شنیده‌ می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده