نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

اضافه شدن بازیگر سریال Lucifer به جمع بازیگران سریال Titans

کمپانی دی سی کامیکس از اضافه شدن لیندزی گورت به جمع بازیگران سریال تایتانز (Titans) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی دی سی کامیکس و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر از حضور بازیگر جدیدی در سریال Titans خبر داده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت TVLine منتشر کرده، لیندزی گورت به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و قرار است نقش کارآگاه ایمی رهرباخ را در این سریال بازی کند. با این حال، اطلاعات بیشتری از اهمیت نقش او در سریال Titans منتشر نشده است، اما در دنیای کامیک، رهبراخ متوجه می‌شود که دیک گریسون و نایتوینگ یک نفر هستند و راز نایتوینگ را حفظ می‌کند. هنوز مشخص نیست که چنین اتفاقی در این سریال نیز رخ خواهد داد یا خیر، اما قطعا دنبال کردن این خط داستانی در سریال Titans می‌تواند جالب باشد.

Amy Rohrbach

علاوه بر گورت، پیش از این حضور برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، آلن ریچسون در نقش نقش هاوک (هنک هال) و مینکا کلی در نقش داو (داون گرنجر)، در فصل اول سریال Titans تایید شده بود. تمرکز این سریال قرار است روی شخصیت دیک گریسون باشد که در سایه دیگر ابرقهرمان‌ها در حال تبدیل شدن به رهبر یک گروه ابرقهرمانی بی سر و صدا با قهرمانان جدید است. این سریال قرار است به‌صورت اختصاصی روی سرویس‌های دیجیتالی و استریم در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال، هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول یا زمان دقیق انتشار فصل اول سریال Titans اعلام نشده است.

فیلمبرداری و تولید سریال Titans قرار است به‌زودی آغاز شود. لیندزی گورت بیشتر برای بازی در سریال‌هایی چون خاطرات کری (The Carrie Diaries)، لوسیفر (Lucifer)، خانواده مدرن (Modern family)، آخرین سرمایه‌دار بزرگ (The Last Tycoon) و Impastor شناخته شده است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده