نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

راس الغول به احتمال زیاد در سریال Titans حضور خواهد داشت

به‌تازگی خبری در رابطه با استخدام بازیگر جدیدی در تیم تولید سریال تایتان‌ها (Titans) منتشر شده که نشانه‌های وارد شده در آن با شخصیت رأس الغول تطابق زیادی دارد.

چندی پیش کمپانی دی سی اعلام کرده بود که قصد راه‌اندازی یک سرویس استریم اختصاصی برای برنامه‌های خود را دارد. یکی از مجموعه‌های اعلام‌شده که برای این سرویس اختصاصی در نظر گرفته شده، سریال Titans (تایتان ها) است. چندی پیش ما شایعه حضور یکی از شخصیت‌های کتاب های کامیک کمپانی دی سی در این سریال را شنیدیم؛ همین موضوع دلالت بر این دارد که پروژه تولید این اثر همچنان مراحل خود را طی کرده و هنوز به هیچ مانعی برخورد نکرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارشگران سایت خبری That Hashtag Show در طی خبر اختصاصی جدیدی و به نقل از منابع خود اعلام کردند که اعضای تیم تولید این سریال، برای ساخت فصل اول مجموعه خود، قصد اضافه کردن یک شخصیت جدید را دارند که در حال جستجو برای بازیگر مناسب آن هستند. با کمی توجه به جزئیات این شخصیت مرموز، متوجه می‌شویم که به احتمال بسیار زیاد، در آینده‌ای نزدیک حضور یکی از بزرگ‌ترین دشمنان بتمن، یعنی رأس الغول در فصل اول این سریال تایید خواهد شد.

اگرچه این اطلاعات منتشر شده توسط تیم تولید، به صورت مستقیم به خود شخصیت رأس الغول اشاره نمی‌کند، اما با توجه به جزئیات این اطلاعات، متوجه می‌شویم که انگشت آنها به سمت همین شخصیت است. اطلاعات کامل منتشر شده از شخصیت جدید توسط تیم تولید به این شرح است:

مرد، بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن، اهل خاورمیانه، لاتین یا اهل شرق هند باشد. به دنبال فردی با مشخصات تقریبی و استایل ریچارد اتنبرا هستیم، اما کمی جوان‌تر از او. فردی نترس، شرور و دارای هوشی بی‌نظیر باشد. قرار است به‌عنوان یک بازیگر مهمان در این تیم استخدام شود. فقط استخدام بازیگران قابل شناسایی و نسبتا معروف را در نظر داریم.

با توجه به اینکه داستان این سریال اقتباسی به این صورت است که شخصیت دیک گریسون نقش اصلی را بر عهده دارد و رهبری تیم را خواهد داشت، بنابراین حضور یک شخصیت منفی بزرگ مانند رأس الغول که از دنیای بتمن است، کاملا با اصل ماجرا همخوانی دارد. اگر قرار بر این باشد که در نهایت ما شاهد حضور شخصیت رأس الغول در سریال تایتان‌ها باشیم، با احتساب این سریال، این پروژه چهارمین اثری است ما می‌توانیم رأس الغول را به صورت زنده در لایو اکشن‌های تلویزیونی و سینمایی مشاهده کنیم. اولین بار، این لیام نیسون بود که در سال ۲۰۰۵ و در فیلم Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند) نقش شخصیت الغول را ایفا کرده بود؛ در این فیلم، رأس الغول نقش مربی بروس وین (با بازی کریستین بیل) را ایفا می‌کرد. بعد از اکران این فیلم، این شخصیت هم در سریال Arrow (ارو) از شبکه The CW و هم در سریال Gotham (گاتهام) از شبکه FOX حضور داشته است.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش پسر وحش (Beast Boy) و لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Titans تایید و اعلام شده است. این سریال قرار است به‌صورت اختصاصی روی سرویس‌های دیجیتالی و استریم کمپانی دی‌سی در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال، هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول یا زمان دقیق انتشار فصل اول سریال Titans اعلام نشده است. همانند بقیه سریال‌های کمپانی دی‌سی، این پروژه هم توسط آکیوا گولدمن، جف جانز، سارا شکتر و گرگ برلانتی تهیه و تولید می‌شود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده