نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

احتمال حضور شخصیت Solstice در سریال Titans

طبق خبرهای منتشر شده، شخصیت Solstice ممکن است در سریال تایتان‌ها (Titans) حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که در سریال Titans قرار است شاهد حضور یکی دیگر از اعضای گروه تایتان‌های نوجوان (Teen Titans) باشیم. وب‌سایت ThatHashtagShow اطلاعاتی از یک آگهی استخدام بازیگر برای سریال Titans منتشر کرده که در آن ویژگی‌های شخصیتی که قرار است در این سریال استریم حضور داشته باشد، توضیح داده شده است و این شخصیت احتمالا Solstice خواهد بود. طبق این اطلاعات، این شخصیت یک زن بین ۲۰ تا ۳۰ ساله هندی است که در گذشته دارای بیماری‌های ذهنی بوده و در حال حاضر اثرات آن هنوز در او دیده می‌شود. او شخصیتی بی‌نظم و غیر معمول دارد. وی یک یتیم است و در اولین حضورش دیالوگ‌های بسیار کمی را خواهد گفت. او باید هندی باشد و به‌عنوان بازیگر مهمان در این سریال حضور خواهد داشت که احتمالا در آینده او بار دیگر برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش خود باز خواهد گشت.

این اطلاعات به نظر می‌رسد که به شخصیت کیران سینگ ملقب به Solstice اشاره می‌کند. این شخصیت برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ توسط جی‌تی کرال، نویسنده و نیکولا اسکات، هنرمند طراح، خلق و معرفی شد و مانند شخصیتی که در این اطلاعیه توصیف شده، کیران سینگ یک هندی یتیم بوده است. قدرت‌های شخصیت Solstice مبتنی بر نور است و با استفاده از آن می‌تواند سلاح‌های انفجاری یا سپر دفاعی ایجاد کند و همچنین نور پوشش این شخصیت را نیز تشکیل می‌دهد. ضمنا طبق شایعه دیگری که منتشر شده، شخصیت ترایگان (Trigon) قرار است شخصیت شرور و منفی سریال Titans باشد. او پدر ریون است و اگر این شایعه درست باشد، این سریال احتمالا اقتباسی از کامیک New Teen Titans خواهد بود.

Solstice

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش پسر وحش (Beast Boy) و لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Titans تایید و اعلام شده است. این سریال قرار است به‌صورت اختصاصی روی سرویس‌های دیجیتالی و استریم در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال، هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول یا زمان دقیق انتشار فصل اول سریال Titans اعلام نشده است.

در رویداد New 52 در دنیای کامیک‌های دی سی (DC)، شاهد تغییرات زیاد و متعددی در شخصیت Solstice بودیم. این شخصیت که قدرتش مبتنی بر نور است، توسط یک سازمان که NOWHERE نام داشتند، دستگیر شد و این گروه روی این شخصیت آزمایش‌های زیادی را انجام دادند. این گروه توانایی‌های شخصیت Solstice را تغییر دادند و او به شکل یک شخصیت با ظاهری سیاه و سفید که مانند دود بود، تبدیل شد و پرتوهای نور تنها از طریق شکاف‌های درخشان روی پوست او قابل مشاهده بود. با وجود این تغییرات، Solstice ویژگی‌های رفتاری خود را حفظ کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده