نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تیزر تریلر فیلم The Predator به زودی منتشر خواهد شد

سازندگان فیلم The Predator (درنده) تایید کردند که طرفداران می‌توانند به زودی شاهد انتشار اولین تیزر تریلر فیلم باشند.

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید دوباره فیلم The Predator در شهر ونکوور در کشور کانادا در حال انجام است و این فیلم مورد انتظار قرار است در شهریور امسال روی پرده‌های سینما برود. تاکنون اطلاعات بسیار کمی از فیلم منتشر شده است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فرد دکر، نویسنده فیلم The Predator، تایید کرده است که اولین تیزر تریلر این فیلم به‌زودی منتشر خواهد شد. او با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در فیسبوک توضیح داد که در حال حاضر جدیدترین فیلم مجموعه درنده مراحل فیلمبرداری دوباره خود در استودیویی در شهر ونکوور کانادا را پشت سر می‌گذارد؛ اما او اکنون نمی‌تواند اطلاعات بیشتری از این اتفاقات را به اشتراک بگذارد. با این حال، دکر در ادامه تایید کرد که به‌زودی اولین تیزر تریلر فیلم The Predator منتشر خواهد شد.

The Predator Filming Location

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب)، بوده است. بلک همچنین در فیلم Predator محصول سال ۱۹۸۷، به ایفای نقش پرداخته بود. ماه مهر سال گذشته، پوستر تبلیغاتی و متحرکی از قسمت جدید فیلم Predator منتشر شد که اطلاعاتی از این فیلم را فاش نمی‌کرد. همچنین در طول زمان فیلمبرداری فیلم The Predator، تصاویر متعددی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است.

پیش از این فیلم The Predator قرار بود در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود؛ اما ماه بهمن سال گذشته شرکت فاکس قرن بیستم بار دیگر زمان اکران این فیلم را عقب انداخت و اکنون فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم‌هایی چون فیلم Alpha (آلفا) از شرکت سونی پیکچرز و فیلم Fighting with My Family از شرکت MGM در گیشه رقابت کند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده