نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

انتشار اولین پوستر تبلیغاتی فیلم The Predator

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین پوستر تبلیغاتی فیلم مورد انتظار درنده (The Predator) را منتشر کرد.

بازسازی فیلم The Predator یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۱۸ است. این فیلم، چهارمین فیلم مجموعه Predator است و به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد تا تبلیغات این فیلم مورد انتظار را به‌زودی آغاز کند. در طول زمان فیلمبرداری فیلم The Predator، تصاویر متعددی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد، اما تاکنون اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است. حال کمپانی فاکس قرن بیستم اولین پوستر تبلیغاتی این فیلم را به نمایش گذاشته است. در حاشیه نمایشگاه Brand Licensing Europe سال ۲۰۱۷ که در لندن برگزار می‌شود، کمپانی فاکس قرن بیستم یک پوستر تبلیغاتی از فیلم The Predator در غرفه خود برای عموم به نمایش گذاشته بود. با این حال، این پوستر هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده است و یکی از کاربران اینستاگرام تصویر این پوستر را گرفته و در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Predator First Promotional Poster

این پوستر اطلاعاتی را از فیلم The Predator فاش نمی‌کند، اما الگوی این رعد و برق به نظر می‌رسد که مانند سر یک بیگانه شکارچی است. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اتفاقات فیلم The Predator در حومه یک شهر در جریان خواهد بود و با توجه به این پوستر، احتمال درست بودن این شایعه دور از ذهن نیست. با این حال، حداقل باید تا زمان انتشار اولین اطلاعات رسمی از داستان فیلم، اولین تصاویر رسمی و اولین تریلر این فیلم، برای صحت و درستی این شایعات صبر کرد. استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و مردان خوب (The Nice Guys)، بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده