نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سوکی واترهاوس به جمع بازیگران فیلم Detective Pikachu پیوست

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز از اضافه شدن سوکی واترهاوس به جمع بازیگران فیلم کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) خبر دادند.

از اوایل ماه بهمن، فیلمبرداری و تولید فیلم Detective Pikachu در شهر لندن آغاز شد و طی روزهای گذشته نیز تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده و به نظر می‌رسد که هنوز گروه بازیگری این فیلم کامل نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Detective Pikachu رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سوکی واترهاوس به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده و قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش او در این فیلم به اشتراک گذاشته نشده است. فیلم Assassination Nation، جدیدترین فیلم واترهاوس است که اخیرا در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) نمایش داده شد.

همچنین فیلم‌هایی چون گروه بد (The Bad Batch)، غرور و تعصب و زامبی‌ها (Pride and Prejudice and Zombies)، سنت‌شکن: شورشی (The Divergent Series: Insurgent) و با عشق رزی (Love, Rosie)، دیگر فیلم‌هایی هستند که در کارنامه بازیگری واترهاوس دیده می‌شوند. علاوه بر واترهاوس، رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر در یک نقش نامشخص و بیل نای در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Detective Pikachu حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Detective Pikachu قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. در حال حاضر این فیلم در این تاریخ باید با فیلم The Rosie Project و انیمیشن Uglydolls در گیشه رقابت کند. راب لترمن، کارگردان آثاری چون داستان کوسه (Shark Tale)، هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens)، سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و مورمور (Goosebumps)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده خواهد داشت. الکس هرش، نیکول پرلمن، اریک پیرسون و تام مک‌کارتی نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده