نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

گور وربینسکی پروژه ساخت فیلم Gambit را ترک کرد

طبق خبرهای منتشر شده، گور وربینسکی که قرار بود کارگردانی فیلم Gambit را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده است.

ماه مهر امسال، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، در حال مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم برای کارگردانی فیلم گامبیت (Gambit) است. مدت کوتاهی بعد اعلام شد که این کمپانی با وربینسکی به توافق رسیده و او قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گور وربینسکی نیز پروژه ساخت فیلم Gambit را ترک کرده است. وب‌سایت هالیوود ریپورتر ضمن اعلام این خبر گفت که این خبر توسط وربینسکی نیز تایید شده است و او دیگر سمتی در این پروژه ندارد. حال کمپانی فاکس قرن بیستم باید به‌دنبال استخدام کارگردان جدید برای فیلم Gambit باشد.

فیلمبرداری و تولید فیلم Gambit قرار بود از ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند امسال یا فروردین ۱۳۹۷) در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا آغاز شود. با این حال، وربینسکی اولین کارگردانی نیست که پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده است. پیش از این، روپرت ویات، کارگردان فیلم Rise of the Planet of the Apes (خیزش سیاره میمون‌ها) قرار بود کارگردانی فیلم Gambit را بر عهده داشته باشد، اما او در سپتامبر سال ۲۰۱۵ پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد. پس از ویات، داگ لیمان، کارگردان کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت، اما او نیز در تابستان سال گذشته پروژه ساخت فیلم Gambit را برای کارگردانی فیلم Chaos Walking (گذر از هرج و مرج) ترک کرد.

Gambit

فیلمنامه فیلم Gambit توسط جاشوآ زتومر، نویسنده فیلم‌هایی چون پلیس آهنی (RoboCop) و روز میهن‌پرستان (Patriots Day) نوشته شده بود، اما اکنون در حال بازنویسی توسط یک نویسنده دیگر است که نام این نویسنده تاکنون فاش نشده است. لورن شولر دانر، سیمون کینبرگ و چنینگ تیتوم به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Gambit حضور خواهند داشت. تاکنون حضور چنینگ تیتوم در نقش رمی لبو، ملقب به گامبیت و لیزی کاپلان در نقش شخصیت اصلی زن فیلم که هویت آن اعلام نشده، در فیلم Gambit تایید و اعلام شده است.

ماه مهر امسال، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که فیلم Gambit برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است، اما شب گذشته این کمپانی تاریخ اکران این فیلم را بار دیگر عقب انداخت. فیلم Gambit اکنون قرار است در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده